Senei Fugou Ta Jashuu: przywołanie 1 000-10 000 małych węży, władających potężną zatrutą trucizną. Lekkie ukąszenie oznacza śmierć, chyba że ma się antidotum. Wąż przecięty w pół odradza się w postaci dwóch. Przecięty na 3 części w postaci trzech. Aby je pokonać trzeba zniszczyć całego węża, po prostu zetrzeć go w proch. Co oczywiście nie będzie łatwe zważając na ilość.
Nin 70 koszt chk:2 000
Total CS2: Doskonała forma CS2...sprawia iż na tym poziomie. Asashi może przebywać przynajmniej 15 tur, nie obawiając się o pierwsze skutki uboczne. z Każdym, levelem. Liczba tur zwiększa się o dwie. Dodatkowo poziom ten pozwala wzmocnić szybkość i siłę o 50%. Techniki stają się silniejsze dwukrotnie. Po pewnym po okresie piętnastu tur sędzia decyduję czy używający, jest w stanie utrzymać się na nogach.
wymagania:
Uruchomienie podczas treningu... koszt chk: 1 000 po skończeniu po 5 tur, 2 000 po skończeniu 10 tur i 3 500 po skończeniu 15 tur
CS3: Ma poważne skutki uboczne. Daje nam dodatkowo nie wiarygodne wzmocnienie wszystkich atrybutów jak również atutów(powiedzmy dwukrotnie). Jednak po okresie 5 tur używający umiera. Z każdymi dwoma levelami, Umiejętność wstrzymania skutków ubocznych wzrasta u 1 turę. Cs3 daje również możliwość powiększania i zmniejszania swojego ciała od rozmiarów mrówki do dinozaura w ciągu kilku sekund...
Wymagania:
uruchomienie podczas treningu koszt chk: po okresie 5 tur 4 500, po okresie 6 tur będąc na lvl 50/51 zmniejszenie chk do poziomu 0. będąc na 52 lvl strata chk znów wynosi 4 500( i tak co 2 lvl)
Kchyose: Kyokan: Shiro no hebi: (Wielki Biały wąż). Nie tak duży jak manda. Ale szybki i miażdżący przeciwnika swoim ciałem. Specjalizuje się w ataku żywiołami Fuuton Suiton i Katon. Jego ogon jest bardzo ostro zakończony i zatruty. Jest niczym bazyliszek...Ten kto bezpośrednio spojrzy mu w oczy zostaje w najlepszym wypadku natychmiastowo sparaliżowany. Wtedy jego dni są policzone. Słucha tylko Asashiego. Można rzecz iż jest jego wyznawcą.
SSJ3: Możliwe po opanowaniu SSJ2. Mnoży wszystkie statystyki 3 krotnie. Jednak tylko na okres 5 minut.. Po zakończeniu techniki. Używający po skończeniu przemiany traci sporo chk i hp. Która to się po prostu ulatnia(tak było też w DB)
Wymagania opanowanie w czasie treningu koszt chk: 20 000 koszt hp: 10 000
Juritsu: Seibutsu (stworzenie kreatury) Hitobito (stworzenie człowieka): umiejętność boska. Technika nie zwykła Byłem przekonany że nie przejdzie ale mimo to, chciałem pokazać co wymyśliłem. Polega na stworzeniu kreatury lub człowieka. Technika łączy 2 alchemie tą nad którą pracowałem. Jak również alchemie polegającą na rysowaniu znaków i tworzeniu przedmiotów. Dodatkowo Mangekyou Sharingan(iluzja, organy z iluzji), jak również w drugim oku Gouya Sharingan. Gouya daje stworzonemu człowiekowi, kreaturze iskierkę życia. Sankaku(dusza), dzięki tej ocznej technice mogę ściągnąć do ciała duszę, używamy gdy człowiek został już stworzony. Doton ziemia. Z prochu powstałeś i w proch się obrócisz. Chciałoby się powiedzieć z Ziemi powstałeś potem skonałeś i w ziemi zostałeś. Jest to lvl 1 techniki pozwala tworzyć zwykłych ludzi i shinobi w randze genninów. Ludzie są sztuczni. Oczywiście największym plusem tworzonych postaci jest możliwość ich ciągłego rozwijania się.
Koszty przez używanie tylu technik będą wielkie...
Stworzenie zwykłego człowieka: koszt technik
Stworzenie gennina: koszty jak wyżej + 2000 chk + 500 hp
Stworzenie chunnina: jak wyżej + 5 000 + 1 000 hp
Stworzenie Jounnina: jak wyżej + 8 000 + 2 500 hp
Stworzenie jakiejś kreatury: koszty jak wyżej + 2 000 - 10 000 k chk 1 000 - 4 000 hp
Coś kosztem czegoś xD Może wydaje się przesadzone ale można łatwo przerąbać, nie myśląc podczas używania. Techniki nie przesadzone to w tej fazie gry to już techniki nie potrzebne. Takie jest moje zdanie. Została mi jeszcze jedna technika ale zostawię sobie ją na razie. Bo nie wiem jak wyjaśnić jej powstanie.
|
1. sądze ze milion to przesada, byłbym raczej za jakimiś 1.000-10.000, tym bardziej ze względu na ich wlasciwosci podzialu... 2. kk 3. za, ale bez wydluzania sie czasu skutkow ubocznych... powod? im silniejsza postac, tym i silniejsze bonusy dostaje... jakby bonus byl staly, to jak najbardziej, ale w tym przypadku to nie... 4. kk 5. kk 6.
|