To się naczytasz Varn
-ciężko jest opisać to jutsu. Ponieważ jest ono bardzo złożone. Polega na kontrolowaniu naszego wymiaru. Gdy przeciwnik atakuje jego atak może zostać skierowany obok. Gdy ty atakujesz w bok pięścią, będąc daleko od swojego przeciwnika. Dzięki technice otwiera się wymiar i cios możemy zadać przez powstałą dziurę wymiarową. Która przenosi ją w wybrane miejsce. Czyli będąc 10 metrów od przeciwnika możemy dowolnie go zaatakować. To technika przyszłościowa...
+Technika nie ma skutków ubocznych dzięki Wiecznemu +Potrzebny Wieczny Sharingan +poziom chk 300 koszt chk: 1 000 na 30 sekund, 2 000 na minutę itd.
Umiejętność dodania chk do kunai'a. Dzięki czemu możemy go kontrolować. Oraz sprawić iż rozbłyska się oślepiając przeciwnika. Po zetknięciu się broni używającego i przeciwnika, automatycznie moja chk chodzi w jego kunai. Dzięki czemu przejmuje kontrole nad jego kunaiem, mieczem, czy shurikenem lub inną bronią. Z czego on sobie nie zdaje sprawy koszt chk: Zależnie od sędziego. Ile potrzeba do kontroli broni przeciwnika.
Sentou Katai na całe ciało. Piekielne niewidoczne utwardzenie ciała. Dzięki tej technice. Ciosy przeciwnika kierowane na mnie mogą być nie skuteczne. A jego pięści mogą potem bolec. Im słabszy przeciwnik tym trudniej przełamać mu tą technikę. (posiadam moc utwardzania jak na razie tylko ręki)
Ulepszenia: - Senei Jashuu, Ta Jashuu z notkami wybuchowymi i świetlnymi. - Sentou Katai na lalkach. - możliwość wykonania pieczęcie podczas kontroli marionetek. - Ulepszenie techniki Chuuwa Gedoku Hanso. (technika nie potrzebuje pieczęci) * pierwszym ulepszeniem jest. Gdy przegrywasz w tai. Wszystkie zadane tobie rany przechodzą również na przeciwnika Ulepszenie nie pozwoli pokonać lepszych w tai ponieważ i tak zawsze przeciwnik będzie ranił mnie bardziej. Dla słabszych w tai technika działa świetnie działa tak i w połączeniu z Sentou Katai ciosy są kierowane prosto na przeciwnika. Szczególnie dobrze sprawdza się to w walce z genninami chunninami czy początkującymi Jounninami bądź żołnierzami słabszej rangi. * Anty-ninjutsu. Kieruje obrażenia na przeciwnika. Technika działa tylko na słabszych w nin przeciwników. Wszystkie ulepszenia skierowane na genninów czy chunninów nie zmuszają mnie do użycia nawet sharingana. -Genjutsu do Sankaku i Goya Sharingan *Genjutsu działające na części ciała i organy. Do mózgu wysyłany jest sygnał o nie prawidłowościach związanych np z pracą żołądka. Jego bólem itd. Wszystko wydaje się realne. Jak przystało na technikę Sharingan nie da się z niej wyjść za pomocą rozproszenia bądź załączenia czy włączenia przepływu chk.Jest to technika prosta, a skuteczna, jedna z podstawowych w GenJutsu. Za jej pomocą możemy zakłócić działanie jednego ze zmysłów przeciwnika (węch, smak, wzrok, słuch dotyk lub zdolność klanowa która działa jako "szósty zmysł"). Na początku można zakłócić tylko jeden losowy zmysł przeciwnika, z czasem działanie techniki obejmować będzie większą liczbę przeciwników jak i wybrany przez nas zmysł. Skutki zaburzenia zmysłów: -Wzrok: obraz przed oczami przeciwnika rozmazuje się, jest niewyraźny. Mogą pojawiać się "dziury" lub czarne punkty w obrazie. -Słuch: postać odczuwa brzęczenie w uszach, jej równowaga jest chwilowo zaburzona. -Węch: skutek taki sam jak przy katarze, oponent nie odczuwa żadnych zapachów, nawet tych najostrzejszych. -Smak: kubki smakowe na języku nie spełniają swojej roli, wszystkie pokarmy smakują tak samo. -Dotyk: następuje utrata czucia w członkach, postać wypuszcza z rąk wszystkie trzymane przedmioty. Mogą pojawić sie skurcze mięśniowe i znieczulenie ciała (postać nie odczuwa bólu). * -Wieczny Sharingan- Sekkai Monoyo- Wykreowanie własnego świata. Który możemy dowolnie kształtować i modernizować. Do tego świata możemy cały czas się przenieść. Nie tylko sami ale także wraz kilkoma osobami. Może to byc technika ofensywna ale nie musi. Ponieważ w tym świecie czas płynie dla nas. Możemy tam spokojnie odpoczywać nawet podczas walki. Możemy stworzy iluzje okrutne. Ale tkaże świat bez wojen w którym będziemy mogli wypoczywać. W tym świecie jesteśmy nie tykalni
Genshaku Rakyuugan(Pełny Rakyugan) To skoncentrowanie olbrzymiej ilości chk, Energi witalnej. Chk wiatru, burzy, wody, ognia, ziemi i drewna. Jak wygląda jutsu po zetknięciu z przeciwnikiem Uwalnia się chk ognia i parzy przeciwnika. Uwalnia się chk wody a następnie Raiton potężnie razi przeciwnika. Wiatr zadaję cięte rany na powierzchni całego ciała. Ziemia sprawia że podczas uderzania przeciwnika techniką. Ten czuje się jakby dostał ciężkim głazem. Drewno wbija w ciało przeciwnika setki drzazg. +Sharingan +Legenearny Jounnin Technika rangi S a może i wyższa. koszt chk: 4 000- 10 000 koszt hp: 1000 Kula energii jest tak potężnie skoncentrowana że dopiero po kontakcie z przecinkiem z małej rośnie. Eksplozja powinna obejmować około 10 metrów. Oczywiście po trafieniu kula odrywa się od ręki i "pcha przeciwnika" 100 nin. 10 metrów to i tak mały zasięg. Dlatego właśnie iż wybuch obejmujący te 10 m. Jest najsilniejszy w miejscu gdzie przeciwnik został trafiony. Genshaku Shuriken: Chou Rakyuugan: Pocisk jest podobny jednak ma kształt shurikena i pozwala na ciskanie i kierowanie nim aż do kontaktu z przeciwnikiem. Aby spowodować wybuch tego shurikena trzeba trafić go techniką pochłaniającą większą ilość chk. Inne ataki będą po prostu odbijane 101 nin Dodatkowo: 500 na turę
Doton: Yakumi Dosha- Atak kolcami które wychodzą z ziemi. Of powstałego kolca wychodzi kilkanaście następnych wydłużając się aż do ostatecznego trafienia przeciwnika. Technika zostanie zatrzymana. Gdy użytkownik nie będzie mógł wysyłać chk w pole które stworzył przy rozpoczęciu techniki. Kolce mogą wyjść z ziemi nawet na promieniu kilkudziesięciu metrów. Ostatecznie osiągając długość nawet kilometra. Nin 100 koszt chk: 1000(rozpoczęcie techniki), 2 000 za minutę trwania. W końcu w tym czasie ziemi wydobędzie się mnóstwo kolców. Doton: Raikiri. - wystrzelenie prądu elektrycznego z ziemi. Objętość ataku wynosi metr. pole rażenia dodatkowo jeszcze jeden metr. Czyli zasięg techniki to dwa metry szerokości. Długość trwania techniki zależy od wykonującego. Nin 100 koszt chk: 500
chakra no shasatsu lvl 2- Rozwinięcie starej techniki. technika polega najpierw na wystrzeleniu pocisku z chk z pod ziemi. Potem w dowolnym momencie skierowanie go z powrotem z olbrzymią prędkością. Z nieba w dół. Pocisk w powietrzu mogę dowolnie kontrolować. Nin 90 chk 500
Bariera rozszerzająca się i szukająca przeciwnika ukrytego. Technika Jirayi koszt chk: 200
Abura no Tate: tarcza z oleju. Ataki taijutsu ześlizgują się z mojego ciała koszt chk: 200 na turę.
Kengeki Yuukai: Scalenie broni bądź przedmiotów. Scalenie to zwiększa moc przedmiotów i utwardza je dwukrotnie. Jak również łączy zdolności. Do techniki można dodać chk swoją jak i chk innych osób. Zwiększając w ten sposób moc przedmiotów. koszt chk: Decyduję używający. Im więcej tym lepiej.
Ssj 1- Jest to dopracowana umiejętność, pozwala na przemianę w stan super wojownika bez używania mocy zapieczętowanych wojowników. Wszystkie staty i chk oraz energia witalna jest mnożona x2. Jutsu mam już na wyższym poziomie. Więc powinno spokojnie przejść. koszt chk: 2000 koszt hp: 1000 Po zakończeniu trwania techniki. Stan super wojownika przestaje działać. Na skutek śmierci bądź utraty przytomności używającego. Wymagania są małe bo umiejętność jest dopracowana na wyższych poziomach.
Nihon Shoki- to pismo opisujące mitologię Japońską powiązane z Bóstwami Tsukuyomi Amaterasu i Susano. Pozwala na kontrolowanie "Japońskiej mitologi." Użytkownik przywołuje Trzy wcześniej wymienione bóstwa z zaświatów. Te zaś przywołują 31 zwojów zawierających przeszłość mitologi Japońskiej. Dzięki tym zwojom. Można przywołać dawnych władców Japonii. Posługującymi się rodzajem nieznanych sztuk walki. Gdy oni istnieli Wiosek Ninja jeszcze nie było. Prawdopodobnie jest ich 10. Aby móc korzystać z ich usług po przywołaniu trzeba podpisać kontrakt niczym w Kchyose. + Mangekyou Sharingan koszt chk: 10 000 Może wydaje się przesadzone. Ale chciałem zrobić coś podobnego do powstałych technik Tsu Ama Su. Umiejętności dla 6 mam przygotowane. Ale na razie ich nie podaje...
|
no musze odrzucac techniki, ktore powoduja wlasciwie pewne zwyciestwo... swiat madary spoko, ale nie z zatrzymaniem czasu na zewnatrz...., unikanie ciosow to tez co innego niz oberwac nimi spowrotem...
i teraz moge cesarzy zaakceptowac :p
|