- NarutoGame http://www.animenarutogame.pun.pl/index.php - TWORZENIE JUTSU http://www.animenarutogame.pun.pl/viewforum.php?id=23 - Tsuujitengan II http://www.animenarutogame.pun.pl/viewtopic.php?id=1394 |
Paszyn - 2014-06-03 15:17:55 |
Opis jest biedny, więc go trochę urozmaicę od siebie i dodam też co nie co, bo uważam że trochę słabo jak na II lvl. Mam opanowaną technikę już, więc nie będę przeginał tylko ją delikatnie poprawię. Mam też zarys planu na 3 poziom, ale wszystko w swoim czasie. |
tomek-kun - 2014-06-03 16:06:34 |
Jestem jak najbardziej za |
Hiashi Hyuuga - 2014-06-03 20:41:35 |
Rzeczywiście aż się prosiło o poprawienie opisu doujutsu i tutaj też jestem jak najbardziej za. |
Paszyn - 2014-06-03 23:36:05 |
Właśnie dokładnie mi o to chodziło, że mogę np. Zwiększyć mgłę wokół siebie i przez to będę jeszcze mniej dostrzegalny. Albo tak jak dałeś shurikena, to np tor jego lotu mógłbym okryć większą mgłą żeby jak najbardziej zmniejszyć szanse uniku lub obrony osoby, w którą został rzucony. No ale słonia to już raczej nie będę chował :P Nie chodzi o zabranie mgły z jednego obszaru do drugiego. Tylko zwiększanie gestości mgły tylko w pewnych miejscach. Po prostu jak najbardziej chcę udupiać przeciwnika. Na każdym kroku chcę żeby miał przejebane w mgle. Mnóstwo pułapek zasadzek, niespodziewanych ataków, zwidów. |
Hiashi Hyuuga - 2014-06-04 14:48:24 |
Po edycji nie mam zastrzeżeń. Zaakceptowane. |
tomek-kun - 2014-06-04 15:07:36 |
O większości i tak decyduje prowadzący misje. Z tego co pamiętam technika już jakąś tam mgłę wytwarzała. Teraz pewnie chodzi o to że poprzez zwiększenie przepływu chk. Moim zdaniem do techniki którą wstawiłeś powinien być koszt chk za utrzymanie mgły lub też koszt chk za każde zwiększenie mgły. Czyli ewentualnie. 60 za uruchomienie i za każdą manipulacje mgłą kolejne 60. Na większych poziomach 60 to nie wiele. Także bez marudzenia:D |