Brama początku
I Brama początku likwiduje kontrole mózgu Taijutsu + 50% Siła i zręczność + 50%. Czas trwania 10 tur. Skutki uboczne to spadek chk i hp o 25% na czas trwania misji czy walki) + Gennin Wym 18 Tai II Brama uzdrowienia umożliwia wydobycie z ciała ogromnych pokładów energii, leczy całkowite uleczenie HP i Czakry Siła, zręczność i szybkość 2x (od wartośći początkowej nie od tej po I bramie) przez 8 tur potem strata chk - 35% i hp -30%) + Gennin Wym 25 tai
III Brama życia - pozwala rozpocząć zmasowany atak ( Siła, Zręczność, Czakra (stat) x 3 (od wart. początkowej) przez 5 tur, potem - 40% chk i 35% Hp + Chunnin Wym 39 tai
IV Brama obrażeń - Siła, Szybkość i Zręczność x 40 % Chakra x 30 %)(od wartości 3 bramy)( Bez strat chk i hp) Czas trwania 5 tur + Chunnin Wym Tai 55
V - Brama limitu - , Siła i Zręczność x50% Czakra x30%) (Od wartości IV bramy) Czas trwania 5 tur + Jounin Wym 80 Tai VI - Brama widoku - , Siła, Szybkość i Zręczność x60%, Czakra x65%) czas trwania 5 tur + Jounin Wym 100 Tai
VII- Brama cudu - Siła i Zręczność x75%, Czakra x40%) -75% Hp i Chk + Legendarny Jounin Wym 120 Tai
VIII - Brama śmierci - Wszystkie atrybuty i atuty x200%, chk i hp x 200%, Czas trwania 4 tury, następnie prawdopodobna śmierć lub -99% HP i 99% Chk + Skutki Uboczne...) + Legendarny Jounin Wym 150 Tai
|
Moim zdaniem to tai to nawet za wysokie...W grze to nikt tyle nie uzyska. Musiałbyś cały czas w tai iść
Proponuje V 75 Vi 90 VII 105 VIII 125
Moim zdaniem tak powinno być. Patrze na LvL Minato, a na przykład Gai'a, to tak chyba byłoby najlepiej. To tylko moja propozycja jak co...
|