Paszyn - 2014-06-21 19:41:58

Genjutsu:
Sabataya Genkaku: Zależy to całkowicie od mojej wyobraźni i działa tylko i wyłącznie we mgle i przy pomocy moich oczu. Mogę stworzyć różne możliwe sytuacje, akcje, zwierzęta, ludzi. Wszystko zależy od mojej inwencji twórczej i dokładności opisu. Idealnie nadaje się do mylenia przeciwników. (chyba coś takiego już wymyśliłem kiedyś... ale piszę jeszcze raz, bo jest zdecydowanie ulepszone)
Wymagania:
Nin10
Gen:30
Tai:0
Chakra: szczerze mówiąc to nie mam pomysłu.
+Jounin. (okej, dałem dużo Genjutsu, bo zależy mi na tym, żeby dzięki tej technice naprawdę dużo można było zrobić i żeby była silna. Chcę żeby zależała od mojej wyobraźni, a nie od opisu techniki. Chcę żeby była uniwersalna i to co wymyślę w danej sytuacji żeby się działo. Jeżeli uważacie, że ma być więcej Gen, proszę bardzo.)


Sabataya Shokku: Technika Genjutsu, która sprawia, że przeciwnicy w mojej mgle czują się kompletnie zagubieni. Mają wrażenie, że nie mogą odnaleźć kierunku. Ciągle im się wydaje, że krążą wokół tego samego miejsca. Ogólny szok i dezorientacja.
Wymagania:
Nin:5
Gen:15
Tai:0
Chakra: 40
+Chunin

Fuuton + Miecz

Fuuton: Zamatsu no Jutsu - Polega na szybkim i bardzo dynamicznym machnięciu mieczem, który dzięki wysłanej czakrze i naturze Fuuton wytwarza silny bardzo skumulowany podmuch wiatru, który jest zdolny zadać silne uderzenie przeciwnikowi. Uderzenie zadaje duże obrażenia i odrzuca go. Nie wymaga pieczęci. Można jej użyć także w bardziej skumulowany sposób, który zadaje obrażenia cięte i nie odrzuca. (potrafi przeciąć drzewo)
Wymagania:
Nin: 25
Gen: 0
Tai: 10
Chakra: 50
+Chunin, +walka mieczem poziom 3, +Fuuton

Chciałbym także, aby mój miecz pełnił rolę wachlarza. Myślę, że można ustawić poziom opanowania walki mieczem na 5 lub 6 (a tak w ogóle jakiś maks jest ustawiony?)


Mgła i doujutsu:

Sabataya Yokoku - Pozwala na wyczuwanie czakry przeciwników, ale tylko i wyłącznie na obszarze mgły. Czyli we mgle jestem w stanie odróżniać klony itp sprawy.
Wymagania:
Nin: 30
Gen:0
Tai:0
+Chunin (tutaj pewnie się nie zgodzicie :P)

Narazie tyle. Ewentualnie pójdzie Edit jak mi coś do głowy przyjdzie.

tomek-kun - 2014-06-22 00:25:31

1. Skoro to genjutsu to musi mieć dużo pkt genjutsu. Techniki tworzenia zaczynamy od 100. Technika trwa więc jest potrzebne zużycie za turę...
2. Jest już taka technika więc po co kolejna. Różniąca się tylko tym że jest w twojej mgle. Więc jeśli koniecznie chcesz to za ale chk minimum 100. Nie przesadzajmy. Ja wstawiam techniki za kilka tysięcy chk, a ty za 40? Techniki w tworzeniu wstawiamy minimum za 100 chk.
3. Jest takie jutsu to Kaze no tsume. Wymyślili to Pietrak i Varn..
4. Przeciw. Niema podstaw ku temu, żeby twoje doujutsu potrafiło odróżniać klony zresztą nie wiem co to jest "itp". Nie wychodźmy po za jego możliwości...

Paszyn - 2014-06-22 12:15:55

1 zostaje. 200 chakry, 50 za turę
2. odpada
3. obczaję technikę Varna
4. odpada.

tomek-kun - 2014-06-22 12:40:37

1. Minimalisto jeden. Niech ci będzie te 50 chk za turę. Jak zdasz na Jounnina to nawet nie próbuj wstawiać technik z kosztem 50 chk za turę:D
2. Jeśli chcesz to luz. Tylko skoro jest taka technika która działa na różnych obszarach to po co? No chyba że chcesz mieć coś swojego?
3.Pamiętam bo się pokłóciliśmy o to w trójkę. Mieliśmy taki sam pomysł. Ostatecznie techniką podzielił się Varn i Pietrak ja odpuściłem. Kaze no Tsume się nazywała

TS2 AI scam risk management https://nerko.pl/ monitoring wizyjny zielona góra Szkolenia zamknięte szkoła forex serwis laptopów warszawa Odżywki i suplementy