tomek-kun - 2007-12-08 20:39:25

W tym temacie piszcie o zmianach jakie chcielibyście widzieć w grze no i także na forum, każdą sugestie na pewno rozważymy...

ziewacz - 2007-12-08 20:42:12

zeby bylo mozna cwiczyc w wiosce liscia np Bunshin no jutsu i  sile za jednym razem ....

tomek-kun - 2007-12-08 20:45:59

no jesli chodzi akurat o trening w Lisciu i nie tylko to wiekszosc zalezy od Kage, to oni decyduja ile mozesz trenowac,

kiba - 2007-12-08 21:08:37

ja mam mała propozycje, by brać opłaty w gorących źródłach i by każda wioska miała coś do kupienia w swoim sklepie coś wyjątkowego np. w wiosce piasku są do kupienia lalki, w wiosce liscia ciężarki treningowe, a w mgle miecz specjalny :D?? co wy na to??

tomek-kun - 2007-12-08 22:19:04

tak tylko ze w Piasku sa tez ciezarki treningowe i to bedzie w stosunku do Piasku i Mgły nie sprawiedliwe troche, ale co do goracych zrodel jestes admem to zrob to :p

tomek-kun - 2007-12-08 22:35:11

szczerze to ja nie jestem za tym żeby misje były codziennie, ponieważ Kage musieliby spędzac caly praktycznie dzien przy kompie, a oni tez maja prawo do zycia prywatnego, a ty jeszcze prosisz o wiecej, narazie zostanie tak jak bylo ale czasem moze sie zdarzyc ze dostanie sie 2 misje...aha i nie kazda misja bedzie trwala 30 minut tak jak teraz D.

tomek-kun - 2007-12-09 13:21:34

no to sie ciesze ze podoba sie moj pomysl :p niech sie jeszcze inni na ten temat wypowiedza, tylko z tymi miedzy ludzkimi jak bedize duzo graczy to bedize sporo pracy... i nie wiem kto by sie tego podjął...

Mizukage - 2007-12-09 13:22:28

albo jak jzu to jeszcze miedzy kagowe

Varnard - 2007-12-09 13:45:16

I Wielka Wojna Liści z Unią Błota :D

tomek-kun - 2007-12-09 14:40:43

ja prponuje zrobic w relacjach takie dwie wirtualne wioski, i z nimi wojny porowadzic

Varnard - 2007-12-09 15:03:08

oo dobry pomysł tomek :) ale to sie później zrobi a nas już wtedy w żadnej wiosce nie bedzie :D

Mizukage - 2007-12-09 19:13:23

to jest bardzo dobry p[omysl:)

Pietrak - 2007-12-09 19:15:29

no np wioska dzwieku i wodospadu:P

tomek-kun - 2007-12-10 00:03:03

ja jeszcze mam inny pomysl zeby oprocz Pietraka Varna i DArka stworzyc, tych co sa w anime w Akatsuki takich wirtualnych, ze bedzie mozna nimi kierowac na misjach co wy na to?? ale to za jakis czas dopiero???????????

Pietrak - 2007-12-10 00:17:08

to utrudni wielu misje ale pomysl jest zajebisty:) faktem jest to ze jak wyleci taki kisame to moze ledwo cios mu zadamy w 3 na raz:D ale no coz

AHA BY NIE BYLO JESTEM ZA:)

ziewacz - 2007-12-10 07:18:39

ale ja jestem za :P

Varnard - 2007-12-10 13:05:40

z tym shayotsuki to tak średnio :/ pozatym i tak oni za silni będą...

tomek-kun - 2007-12-10 15:33:09

ale wiesz wszytko z glowa Varn Itachi nie wyl;eci na przyklad w misji Rangi D, no bez przesady,a le wedlug mnie byloby ciekawie :p

ziewacz - 2007-12-10 15:42:33

jak juz to wyleci moze w misji rangi B tobi z deidara bez rak :P :P :P

tomek-kun - 2007-12-10 16:05:15

ja na twoim miejscu uciekalbym wtedy :)

Varnard - 2007-12-10 16:56:10

Już my sami wam dostatecznie bedziemy dupe truć z shayotsuki bez imigrantów z akatsuki :p

Pozatym dla mnie jak będą postacie z Naruto to będzie zbytnie odniesienie do orginału...

tomek-kun - 2007-12-10 17:01:01

sami w 3 to za bardzo dwom wioskom nie zagrozicie :p

Sabaku no Gaara - 2007-12-11 16:26:16

Wiesz, misja RAngi D to jest praca, więc nie masz o co prosic, chyba że tomek wymyśli jakis fajny pomysł ;)

tomek-kun - 2007-12-11 16:34:30

skoro masz pomysl falb to go psiz tutaj :p ty picus tak samo :p

Akihito - 2007-12-11 21:10:32

Ja proponuję dawać za misje MNIEJ pkt. exp. bo postacie się za szybko rozwijają. Np. Crasher ma już 5 lvl., a gra nie trwa nawet miesiąc...

Sabaku no Gaara - 2007-12-11 21:52:22

Też jestem za, proponuje ustalic jakis limit expa, na daną misje, danej rangi :D

Pain - 2007-12-11 21:52:41

to juz jest:D

Varnard - 2007-12-12 16:10:05

pozatym jest dobrze, zobaczcie jak od 5 lvl wolno lvl zaczynają iść :)

Tibo - 2007-12-12 21:21:28

co wy na to by wprowadzic (za jakas dobra cene :) ) te takie sluchawki z mikrofonem jak miala druzyna gai'a

Cr453r - 2007-12-12 21:42:01

Mysle że to bardzo dobry pomysł ale nie za opłata tylko może każda drużyna by taki miała

Tibo - 2007-12-12 21:46:18

nie wszedzie sa druzyny:) wiec do kupna

Cr453r - 2007-12-13 14:05:10

Do komunikacji np tak jak ja mam teraz misje z kiba i megulka. Mamy 3 wejscia w jaskini kazde idzie innym i nie mozemy sie komunikowac a dzieki temu byśmy mogli.
I wtedy kage pisze ze np Cr453r znalazł właściwą drogę i przekazał te widomosc reszcie drużyny ktora do niego dołączyła.

ziewacz - 2007-12-14 07:41:02

mozemy zrobic ze sa do 5km i bedzie zasieg moze jakis :D:D:D

Mizukage - 2007-12-14 17:23:41

mozna tez zrobic majatek wiosek np Konoha 50000zeni

Sabaku no Gaara - 2007-12-14 17:28:37

A powiedz mi mizu na co ten majątek Wiosek??

Mizukage - 2007-12-14 17:29:45

nie wiem np podzczas wojny wioska traci swoj majatek a za kase mozna cos kupic dla shinobi danej wioski lub cos podobnego

narutoza - 2007-12-15 22:13:07

W szklepie liścia dla Cr453sera powinien być uniform taki jak ma Lee i Gai :D

Sabaku no Gaara - 2007-12-20 16:03:03

Nad uniformem można pomyslec :D:D:D

Ja proponuje, by wprowadzic, tzw. Boty, czyli, jak na misji spotkamy bandyte do za jego pokonanie jest dodatkowo naprzykład 10 expa i tak z innymi Mobkami :P. Oraz, żeby oceniono, od ile do ile dawac za misje rangi D, C, B, A, S

ziewacz - 2007-12-20 16:14:04

zgadzam sie z piccolem

Varnard - 2007-12-20 19:00:18

zupełnie bez sensu

expa dostajesz później i tak za całą misje
a exp i kasa za misje są już napisane... czytajcie co wogóle na forum jest

Sabaku no Gaara - 2007-12-20 20:00:14

wiem, ze to nie jest MU, ale za trudnych wrogów, chyba powiniśmy cos dostac, ale dobrze, wasza wola :D:D:D

ziewacz - 2007-12-20 20:06:23

nie patrz na mnie ja sie na to zgadzam :P

ziewacz - 2007-12-21 18:48:01

a moze zrubmy ze mozna na misji znalezc jakies zwoje np na wyprawie ze komus jakis dobytek wypadl z kieszeni i atrybut dla zlodzieji np: umiejetnosci zlodziejskie co wy na to ?

kiba - 2007-12-21 20:06:52

dark, można tak zrobic, ale, będzie z tym dużo problemów poniewaz, przy odpisywaniu, musiałbym napisac, na czym ta technika polega, ale można by tak zrobic tylko, że z jutsu, od stopnia Junina.

mirakus - 2007-12-22 14:46:52

mozna stwozyc anbu

Tibo - 2007-12-22 17:01:22

albo w kazdej wiosce oddzial walczacy z shayo

Pain - 2007-12-22 17:39:27

no w kazdej wiosce tak po 2-3-4osoby by mozna do tego przydzielic

mirakus - 2007-12-23 13:38:40

zeby stwozyc pokoj taki gdzie druzyny cwicza wlasne jutsu i techniki np obrony jakiejs waznej osoby

Saintor-kun - 2008-01-08 19:45:35

Jestem za Mirakusem...mój pomysł.
Pewnego dnia idę po ulicach Warszawy i widzę studjo tatuaży i tak se myślę że w obu wioskach można by zrobić studio tatuaży...(np. jakieś znaki które dają +2 siły itp)...takie co miał kankuro.

Akihito - 2008-01-12 18:19:45

Hmmm... myślę że to dobry pomysł ale trzeba by zrobić limit, np. 3 tatuaże, bo za chwilę wszyscy by chodzili cali w tatuażach :D

Saintor-kun - 2008-01-12 18:29:03

mam inny pomysł limit na plecach brzuchu ramieniu nogach itp
i to ile dodaje taki tatuaż by zależało od tego jak duży jest by były symbole(bardzo małe),małe,średnie,duże, ogromne.
Te większe były by tylko na plecach i na brzuchu.
a jak się robi tatułaż to potem przez np 1 dzień nie można trenować i na misje biegać.!

Cr453r - 2008-01-12 18:31:33

Myśle że byłoby to nawet dobre.

Varnard - 2008-01-12 18:40:57

wg mnie to bzdura...
w jaki sposób tautaż miałby wpływać na staty O.o lepiej pójść na trening a nie robić sobie tatuaż...

tomek-kun - 2008-01-12 18:46:00

zgadzam sie z Varnem :p

Pain - 2008-01-12 18:48:13

bezsensu:P

Sasori - 2008-01-18 17:16:29

ja jestem za tymzeby studenci akademi mogli tez miec misje rangi C

Pain - 2008-01-18 18:27:42

i co jeszcze? chyba ze na pierwszej misji C chcesz zginac jako student....

Cr453r - 2008-01-18 19:42:13

No właśnie student na C by zginął. Misja C jest misją na której mozesz zginąć. A szczególnie ze statami i technikami studenta

tomek-kun - 2008-01-18 22:19:46

po prostu zaraz sie położę i zacznę śmiać,...

Varnard - 2008-01-19 11:54:07

Sasori nagrobek marmurowy czy może z granitu?

Saintor-kun - 2008-01-25 16:13:25

Heh...

Shiba - 2008-01-29 20:47:30

Fajne... Dobry pomysl... ;P

Pietrak - 2008-01-29 21:03:09

calkiem calkiem tylko jedna wada na czas misji O ILE SIE NIE MYLE. musieli byc DEZAKTYWNI z powodu ze byli by w zwojach(chyba podczas egzaminu taki iruko nic nie mogl robic siedzial w zwoju i czekal az zostanie on otwarty) wiec sa wady i minusy nie wiem bardziej jestem na nie

Pietrak - 2008-01-29 21:09:22

a skad ten pomocnik ma wiedziec jaka jest sytuacja osoby ktora ma tam misje ;] a teleport umial(chyba) tylko ponoc 4th uzywac wlasnie przez zwoje. gdzies to czytalem moze nawet na wikipedii

Varnard - 2008-01-29 21:31:38

tak wbijać sie na czyjąś misje to można tylko z polecenia kage :p była taka akcja :p z jednej misji w trybie natychmiastowym na następną :p albo z shayo trza być xD

Pietrak - 2008-01-29 21:39:36

nie no pomysl dobry tylko nigdy nikt nie wie jaka jest sytuacja procz tego co ma aktualnie ta misje

Varnard - 2008-01-29 22:50:14

pozatym teleporatcja jest zbyt skomplikowaną techniką... jest chociażby niemożliwa z tego powodu że najpierw musiałbyś wiedzieć gdzie sie teleportować, znać dokładne współrzędne...

tomek-kun - 2008-01-29 22:53:48

ja jestem na nie ponieważ:
Ichi: Shayotsuki bałoby się wtrącać do misji co sprawiło by że gra nie była by taka fajna, zawsze jest ten dreszczyk
Ni to było by po prostu za łatwe, masz misje musisz uporać się z nią sam, nie dajesz rady wlaczysz do końca i giniesz...
San w końcu doszłoby do tego że moglibyśmy co chwile przywoływać Kage bo jakiś gośc jest za silny, Kage by go raz jebnął i misja skończona... BEZ SENSU

Varnard - 2008-01-29 23:02:23

właśnie na tym ta gra polega, na myśleniu...
skoro widzisz że jest za ciężko i prawdopodbnie zginiesz, to nie ma co wzywać cudownych posiłków... musisz sie poprostu wycofać...

Shiba - 2008-01-30 16:54:24

Nie wiem czy sie to wszystkim spodoba ale proponuje aby pozywienie ze sklepu spozywczego przywracalo rowniez chakre w koncu chakra to energia a energia to pozywienie... wypowiedzcie sie na ten temat :)

Ichiro Ayatsuri - 2008-01-30 17:00:27

Według mnie - to prawda i powinno się to wprowadzic .

Pietrak - 2008-01-30 17:18:24

Toshiro Nara napisał:

Jak dla mnie warto by było wprowadzic umiejętnosci dla danych atrybutów .
NP. Chodzenie po scianach/drzewach - kontrola chakry 15
      Chodzenie po wodzie - kontrola chakry 25 , zrecznosc 5
      Wysokie skoki (tak jak wygląda przykładowa walka - dwóch ninja cały czas skacze w swoją stronę i odskakuje) 10 szybkosc , 15 zrecznosc

ITD...

tylko z tym sie zgadzam:) chociaz do do chodzenia po wodzie zrecznosc nie potrzebna a co do wysokich skokow chakra i sila


Edit: co do zmeczenia to prowadzacy decyduje ja nieraz zemdlalem bo bylem po treningu :P

Shiba - 2008-01-30 17:18:37

No i ja popieram bo doczego innego nam atrybuty :D POPIERAM

Saintor-kun - 2008-01-30 18:03:05

Jestem Za...

Varnard - 2008-01-30 18:34:57

wisi mi to :p

tomek-kun - 2008-01-30 22:32:41

ja jestem za dobry pomysł, myślę ze moglibyśmy to wprowadzić chodzi mi o pomysł Toshiro, a jesi chodzi o to z chk to sma nie wiem nikt za bardzo o tym sie nie wypowiedział(Varn postawa "wisi mi to" sprawia ze w moich oczach jak innych, dbasz tylko o swoje a w końcu jesteś moderatorem... )

Varnard - 2008-01-30 22:35:08

wisi mi to jest stwierdzeniem oznaczającym: Nie mam nic przeciwko, w sumie czemu nie itd. :P

tomek-kun - 2008-01-30 22:51:18

buahahah spoko jaja sobie robie i tak... :D

Varnard - 2008-01-31 12:46:13

specyficzne adminowskie poczucie humoru? :p:p:p:p:p :D:D:D:D:D

co do topica, to te wysokie skoki są bez sensu :p nikt tutaj tak nie walczy :p

tomek-kun - 2008-01-31 15:23:20

ta mi chodzi tylko o stratę Hp tez o tym myślałem, ale tak miedzy nami :D nie chcialo mi sie tym zajmować :D

Varnard - 2008-01-31 16:31:03

moim zdaniem raczej czakre niż hp powinno żreć, i możnaby zrobić jakoś tak że ilość czakry byłaby zależna od statów, a nie tylko od poziomu...

Shiba - 2008-02-02 18:06:01

Proponuje zeby walki mogl prowadzic kazdy komu zezwoli na to kage lub admin. Uwazam ze moze walke prowadzic kazdy gdyz nie jest to az tak officjalne i wazne. Na walkach sparingowych (mozna bedzie wybrac sparingowa lub powazna) nie mozna zginac. Na walkach powaznych owszem mozna. Typ walki "na serio" lub "sparing" wybieraja uczestnicy walki i przed rozpczeciem walki informuja o typie pojedynku sedziego. Zapomnialem dodac: Jezeli nie jest sie Adminem lud moderatorem pozwolenie od admina lub kage jest jednorazowe.
Wysokosc exp i ryo za walki sparingowe:
-przeciwnik lvl 0-5 od 50ryo/exp do 100ryo/exp
-przeciwnik lvl 6-10 od 151ryo/exp do 200ryp/exp
-przeciwnik lvl 11-15 od 301eryo/exp do 350ryo/exp
-przeciwnik lvl 16-20 od 451ryo/exp do 500ryo/exp
-przeciwnik powyzej lvl 20 od 601ryo/exp do 7000ryo/exp
Wysokosc exp i ryo za walki "na serio":
-przeciwnik lvl 0-5 od 150ryo/exp do 250ryo/exp
-przeciwnik lvl 6-10 od 251ryo/exp do 400ryp/exp
-przeciwnik lvl 11-15 od 401eryo/exp do 550ryo/exp
-przeciwnik lvl 16-20 od 551ryo/exp do 700ryo/exp
-przeciwnik powyzej lvl 20 od 801ryo/exp do 1000ryo/exp

W przypadku walk sparingowych sedzia przerywa walke w momencie w ktorym ocenia ze ktorys z walczacych przegral powinno to byc mniej wiecej przy 50/100 HP. Odczytujac wasze wypowiedzi uwazam ze powinny sie odbywac do 1 walki tygodniowo. Sadze ze takie walki powinny byc brane pod uwage przy rangach np. aby podejsc do egzaminu na genina trzeba miec wygrane 3 walki. Aby podejsc co egzaminu na chunnina trzeba miec wygrabe 5 walk... I uwazam ze mozna by dodac rowniez walki np. na same ninjutsu czy taijutsu lub bez uzywania technik... w ten sposob mozna by dostawac ekstra punkty nin tai i genjutsu. Pomniejszylem rowniez wysokosc exp i ryo za walki sparingowe bo rzeczywiscie wyszlo by na to ze walki zastepuja misje... Lecz nie mozna obnizyc nagrody za walki "na serio" gdyz z tylko jedna osoba w ogle bedzie w stanie odebrac ryo i exp... Z KAZDEJ WALKI "NA SERIO" JEDEN NIE WYCHODZI CALO...
Powiedzcie co o tym sadzicie...

Saintor-kun - 2008-02-02 18:11:13

W sumie to nawet mądrze napisane :) i ja jestem ZA

Pain - 2008-02-02 18:28:55

za duzo przez to expa bedzie leciec bedzie to zastepowalo misje jestem na nie

Saintor-kun - 2008-02-02 18:32:25

a co wy na to aby ograniczenie 2 na tydzień...i tylko w dni gdy nie robiliśmy misji...

Tibo - 2008-02-02 18:34:39

do 1 na tydzien w dni bez misji  i mniejszy exp i ok ale w takim wypadku musza admini i modowie oceniac

Saintor-kun - 2008-02-02 18:38:33

przeciwnik lvl 0-5 od 50ryo/exp do 100ryo/exp
-przeciwnik lvl 6-10 od 151ryo/exp do 230ryp/exp
-przeciwnik lvl 11-15 od 301eryo/exp do 400ryo/exp
-przeciwnik lvl 16-20 od 451ryo/exp do 550ryo/exp
-przeciwnik powyzej lvl 20 od 601ryo/exp do 780ryo/exp

Varnard - 2008-02-02 20:53:30

Wysokosc exp za walki sparingowe:
lvl 5-10 od 100exp do 250exp
lvl 11-15 od 300exp do 400exp
lvl 16-20 od 500exp do 650xp
lvl 20-25 od 750exp do 1000exp

Wysokosc exp i ryo za walki "na serio":
lvl 15-20 od 750exp do 1250exp, -500exp za poddanie się
lvl 20-25 od 1000exp do 2000exp - 1000exp za poddanie się
lvl 25-30 od 1500exp do 3000 exp - 1500exp za poddanie się
lvl 30-35 od 2000exp do 4000exp -2000exp za poddanie się


Nie widze powodu dla którego zwykłe walki sparingowe miały by być finansowane przez wioski...

Przesadzone?
poprostu racjonalne...

Jeśli chodzi o ryo w walkach sparingowych to proponuje żeby przed walką, gdzieś poza tematem walki (np PW lub od biedy SB) były ustalane wpisowe,(tzw. Pula) którą oczywiście zgarnia zwycięzca...

A jeśli chodzie o "serio" to logiczne jest żę zwycięzca bierze przedmioty i pieniądze (wszystko) należące do zabitego, jeśli ktoś sie podda to tylko kase...

Walki sparingowe od 5 lvl? dziwne? Wcześniej to jest poprostu tak żałosne że ciężko sie to czyta...
Serio od 15? dziwne? A tak racja... powinienem tam jeszcze wstawić wymagania "Chuunin" ale już odpuszcze... Walki na zabicie między dwoma graczami to naprawde poważna sprawa więc musiałem wstawić te wymagania i ten - exp żeby ktoś się porządnie zastanowił zanim podejmie taką walke...

NIE ODPUSZCZE tych wymagań

Cr453r - 2008-02-02 20:57:39

Zgodze się z Varnem i dodam jeszcze tylko że sedzia może przerwać walkę i ogłosić zwycięzcę.

Pain - 2008-02-02 21:03:14

a nawet jestem za madrze napisane :] ale jedna sprawa czy moga brac udzial w tym 2 osoby z 2 roznych wioch? (np tibo vs kimmimaro) chociaz troche mozna by pomniejszyc ten exp bo szybko bedzie szlo i 1 raz w tygodniu taka walka

tomek-kun - 2008-02-02 21:10:38

jestem tylko za walkami na prawde ponieważ w każdej walce moze ktos zginac, ale szczecze caly pomysl za barodz mi i tak sie nie podoba to przyspieszy nie potrzebnie gre...

Pain - 2008-02-02 21:15:45

hmm na prawde to moze ogolem zrobic ze od poziomu chunnina? i lvlami

Saintor-kun - 2008-02-02 21:19:20

Jestem za tym co ustalił Varn...

Shiba - 2008-02-03 13:09:08

Dobrze napisane varn poza jednym:
Walki "na serio" powinny byc dostepne od lvl 5 bo np. mnie ktos wkurzyl i chce mu tak dokopac zeby nie mial okazji juz sie wpisac na tym forum a tu klapa :(.
Jednakze jeszcze nie odpowiedzileiscie na pierwsze pytanie czy jestescie za aby kazdy od 5lvl mogl sedziowac za pozaoleniem adma?

tomek-kun - 2008-02-03 13:18:47

nie nikt inny nie sędziuje, są do tego specjalnie upoważnine osoby, nikt na to nie odpowiedział ponieważ to jest akurat śmieszne...

Varnard - 2008-02-03 13:19:07

Walki na serio BĘDĄ conajmniej od 15 lvl, wasze sprzeczki z piaskownicy nas nie interesują...

Saintor-kun - 2008-02-03 16:47:19

Dobrze powiedziane...no to jak ?? Nadal za...

tomek-kun - 2008-02-03 16:56:48

ja tego nie wprowadzę za dużo roboty, i zbyt szybko będziemy się rozwijać ...

Shiba - 2008-02-04 15:52:52

Jest to bardzo prosta sprawa ktora jedynie ulatwi prace prowadzacym misje i sedziom pojedynkow...
Proponuje aby w swoich technikach w karcie postaci (sygnaturze) przy technikach umieszczac rowniez zuzycie chakry przez dana technike... sadze ze to ulatwi prace prowadzacym misje :)
P.S. jezeli ktos nie kuma to do swoiego konta wprowadzile przyklad ;)

Varnard - 2008-02-04 15:57:53

to jest akurat dobry pomysł :p

Akihito - 2008-02-04 16:04:19

Jestem jak najbardziej ZA. Kiba nasz wybawicielu :p

Saintor-kun - 2008-02-04 16:26:01

DOOBRE...

Tibo - 2008-02-04 16:33:46

za

tomek-kun - 2008-02-04 16:36:15

skoro zo to do roboty... zmiana zostaje wprowadzona...

Shiba - 2008-02-04 20:44:42

Proponuje aby w przypadku nauki roznych jutsu (a na pewno taijutsu) pod uwage byly brane rowniez atrybuty np. Fukumi hari- 6nin, 0gen, 0tai-2sila, 3zrencznosc, 4 szybkosc, 5chakra...
Co o tym sadzicie...

Pain - 2008-02-04 20:47:04

z tego co pamietam w niektorych jest

Saintor-kun - 2008-02-04 20:53:47

nie wypali atrybuty mogą jedynie pomagać np w trafieniu celu,.. a w taijutsu siła o mocy...

Shiba - 2008-02-05 15:11:21

Omowilem z Kimi jeden pomysl... Proponuje aby do sklepu z artykulami zostaly wprowadzone pigulki...
Chodzi o to byly by specjalne pigulki tylko dla klanu akimichi:
-zielona= 35sila, 20zrencznosc, 40chakra, 20szybkosc, czas dzialania 3tury co ture -150HP (koszt 300ryo)
-zolta= 40sila, 30zrencznosc, 45chakra, 30szybkosc, czas dzialania 5tur co ture -250HP (koszt 500ryo)
-czerwona= 50sila, 40zrencznosc, 50chakra, 40szybkosc, czas dzilania 3tury (nie dluzej bo po 3 zgon) co ture -400HP (koszt 1000ryo)
Byly by rowniez zwykle pigulki dostepne ogolnie:
-niebieska= +5sila, zrenacznosc, chakra i szybkosc, czas dzialania ? (do przedyskutowania) (koszt 200ryo)
-brazowa= +10sila, zrenacznosc, chakra i szybkosc, czas dzialania ? (do przedyskutowania) (koszt 350 ryo) Co o tym sadzicie napiszcie pod spodem :)...

Pain - 2008-02-05 15:19:26

temat niepotrzebn wzmianka o akimichi byla jjuz i beda dane pigulki co do dzialania sie potem uzgodni

a te 2 pigulki jestem na NIE

Varnard - 2008-02-05 16:17:16

bezsens

Ichiro Ayatsuri - 2008-02-06 16:28:32

Po 1 - chciałem przypomniec o wykorzystywaniu atrybutów (chodzenie po wodzie itd.)
Po 2 - chciałem wprowadzić nowy pomysł - Podróze

Nie jestem pewien ale fajnie by chyba było gdybyśmy mogli podróżować między wioskami - podróż rózniłaby się tym od misjii że kosztowałaby np.100 ryo i nie dostawałoby sie exp ani ryo .

Tytuł takiej podróży np. Suna-Konoha "Nick" i działby by sie w niej różne rzeczy , a czasami nic .

Wtedy jaki byłby sens podrózy ?
Możnaby kupować rzeczy których w naszej wiosce by sie nie dostało , albo sprzedać drożej te rzeczy które są w naszej wiosce a nie ma w innej ...

I tu pojawia się nowy mankament - od zostania Chunninem możnaby wybrać czy chce się być Nauczycielem , Shinobi czy Kupcem - Kupiec robiłby misję normalnie tylko że zawsze przetransportowywałby rózne rzeczy - taki Kupiec (fachowiec) za podróż do Suny ,Konohy czy innej wioski dostawałby także exp , ale i więcej kasy niż normalnie - np. za misje rangi C dostaje sie 600 exp i 600 ryo . Kupiec dostawałby 400 exp i 800 ryo .

Co wy na to ?

Pain - 2008-02-06 16:32:51

po-1 jestem za
a na to po 2 jestem na nie:P

Varnard - 2008-02-06 18:20:05

po 1: Buha
Po 2: hahahahahahaha

ściągnij sobie Silkroad'a takie mmorpg, będzie w sam raz dla ciebie...

shikamaru - 2008-02-06 19:14:03

a ja znalazłem jeden błąd:
otóż gouken to nie pojedyncze jutsu a styl walki opierający się na taijutsu.

Ichiro Ayatsuri - 2008-02-06 19:25:26

Gouken w samej grze to nie Justu tylko seria ciosów wykonywanych stylem Gouken :D

Varnard - 2008-02-06 19:35:44

gouken to wogóle bzdura... każdy ninja walczy swoim stylem taijutsu (np. wogóle...) a u nas prawie wszyscy walczą tym samym...

Shiba - 2008-02-06 19:55:06

Co do podrozy jestem ZA...
Zmienil bym jedynie to ze za te podroze tez exp mozna dostac pod warunkiem ze odbywaja sie jakies walki albo jakies watki poboczne, byly by to nie wielkie ilosci exp ale by byly...

Suigetsu - 2008-02-12 13:42:42

Proponuje aby czakra byla mnozona przez ilosc naszej czakry w statystykach sprawi to ze gra bedzie bardziej realistyczna bo praktycznie trenowanie czakry niema nic na celu

Pain - 2008-02-12 17:03:36

trenowanie chakry ma na celu lepsze uzycie danego jutsu... przelewanie chakry(kontrola jej) uczenie sie jutsu medycznego na dany lvl(to hcyba juz niemozliwe bo za duzo osob chcialo sie uczyc ale czym wiecej chakry tym wieksza szansa na nauczenie sie kolejnego lvl) i ogolem jestem za twoim pomyslem na nie

P.S. co do moich spostrzezen moze sie myle:P

Stasuke-kun - 2008-02-19 18:49:11

Ja proponował bym zrobić coś jak by statystyki drużyn :D i aby drużyna mogła wpisać w nich jakieś fajne  unikatowe combo drużynowe :D

tomek-kun - 2008-02-19 19:53:28

jest w Piasku sala dla Drużyn, tam mogą ćwiczyć drużyny...a combo tam jakies zawsze mozecie sobie wymyślec ...

Stasuke-kun - 2008-03-20 21:39:52

Mam pomysł aby można było kupować apteczki zawartośc ich była by opisana przez gracza apteczka nie można leczyć siebie  jedynie kompanów w apteczce mogło by byś takrze antiidotum

Varnard - 2008-03-20 21:55:39

ciekawe ale nieleczenie siebie jest w tym momencie zbędne i nielogiczne :p nie mógłbyś leczyć siebie tylko wtedy kiedy nie byłbyś w stanie... :p

Stasuke-kun - 2008-03-20 21:57:40

to jest cow w rodzaju ostatniej szansy jezeli sie chakra skonczy ale jeszcze jedno apteczke moga posiadac medycy

tomek-kun - 2008-03-21 16:29:25

dla mnie bez sensu przegrywasz wyciągasz apteczkę i co nagłe wyleczenie...a zresztą taką apteczka to raczej chk nie przywróciłbyś, jak juz to hp...mi sie to nie podoba macie zdolności medyczne tak wiec coś kosztem czegoś...

Varnard - 2008-03-21 16:46:25

czy ja wiem, logiczne że nie użyłby apteczki w trakcie walki boby go zachlastali :p

tomek-kun - 2008-03-21 18:28:57

od leczenia jest szpital, ewentualnie medycy mogą sie uleczyć, alchemicy coś tam stworzyć a reszta kupić w sklepie...

chciałbym się spytać was o zdanie w pewnej sprawie a więc chodzi mi o płacenie za trening... czyli np wchodzimy na sale treningową i jeden z Jounninów żąda od nas jakiejś sumy pieniędzy za możliwość opanowania jakiegoś jutsu bądź zwiększenie statystyk...wymagania pieniężne mogły by się zmieniać...
wtedy możemy mówić o prawdziwej grze RPG...co o tym sądzicie??

Blue Rose - 2008-07-18 18:27:30

ja jestem za

Blue Rose - 2008-07-18 18:35:36

Ale Ola istenieją też misje. Rangi D można brać codziennie a ok. 300 ryo pewnie starczy i na źródła i na trening i może troche zostać.

tomek-kun - 2008-07-19 10:08:04

jak ci nie starczy na trening to trudno...nauczysz sie tyle ile... możesz to dotyczy wszystkich...

Sasori - 2008-07-19 10:10:54

można by tak zrobic.......

Hiashi Hyuuga - 2008-07-19 12:13:51

ja generalnie jestem na NIE!
W sumie pomoc jounnina jest potrzebna przy opanowaniu jutsu...ale przy zwiększaniu statystyk możemy ćwiczyć sami...

Dorajoo - 2008-09-29 18:32:31

Jestem za w pewnym sensie ale tylko do Jutsu bo płacić za trening szybkości, siły, zręczności czy chakry to nielogiczne.

tomek-kun - 2008-09-29 18:35:00

płacisz za trening Jounninowi... płacisz potrenuje z tobą nie płacisz nie potrenuje...

Dorajoo - 2008-10-01 10:50:56

hm no może tak być jestem neutralny w tej sprawie.
Wiem, że ja nie admin ale mam pomysł aby zmienić rangi na następujące:
Mieszkaniec Wioski - bez zmian
Academy Student - bez zmian
Genin - bez zmian
Chunin - od 10 lvl trzeba zdać test
Anbu - Za średnią ilośc misji i minimum 20 lvl
Jounin - Za duzą ilość misji i minimum 40 lvl
Sannin - Za bardzo dużą ilość misji minimum 65 lvl
Kage- np. Moderator
Hokage- Admin
Można też zrobić tak że Sannini mogą dawać innym misje ale admin albo kage muszą je potwierdzić i dopiero wtedy można dopisać sobie exp i Ryo np.
Sannin: Udało ci się zdobyłeś 300 Ryo i 300 exp zdobyłeś 2+ chakry i 1+ siły
Admin: Zgadzam się
Co wy na to ?

tomek-kun - 2008-10-01 14:36:25

moderator sam podejmuje decyzje nikt go nie pilnuje...Sannin to ranga nadana bodajże przez jakiegoś gościa z Deszczu trójkę uczniów Sarutobiego...więc ta ranga jest raczej nie możliwa do dodania...poziomy są za niskie, za szybko roślibyśmy w górę...20 lvl na Anbu to za mało...Anbu jest od 35 a Jounnin od 25...no i Legendarny Jounnin od 45...raczej będziemy się tego trzymać...

Dorajoo - 2008-10-02 16:11:00

Chciałbym zmienić swoje zdanie jestem w 100% ZA bo np. Pietrek powiedzmy ma 10.000 Ryo i dzienki temu może mieć ogromne staty

tomek-kun - 2008-10-02 18:21:30

a co to ma do tego?? nadal jest określony limit dziennego treningu

Hiashi Hyuuga - 2008-11-20 16:20:32

Chciałbym zaproponować aby, "Celność" i "Walka w starciu" rosły podczas podnoszenia poziomu.

tomek-kun - 2008-11-21 22:29:13

ja jestem za...:p

Varnard - 2008-11-22 21:56:27

ja też nie mam nic przeciwko

Yondaime - 2008-11-22 23:17:06

W jakim sensie? Co poziom +1?

tomek-kun - 2008-11-22 23:29:07

powiedzmy...

Yondaime - 2008-11-22 23:36:49

Ok, ale pod warunkiem, że nie będzie można ich trenować dodatkowo w sali treningowej.

tomek-kun - 2008-11-23 09:51:20

no w sumie to racja bo gennin może wytrenować je do 100%...więc ja jetem za będziemy się trochę wolniej rozwijać przez to będzie ciekawiej...

Saturo - 2008-11-24 17:00:37

:p pozdro i fajny pomysł tylko że może co range tez będzie wzrastać np.
Po egzamie na Gennina +1
Po egzaminie na chunnina +1
PO egzaminie Jounina +1
Po zostaniu Anbu +1
Od Specialnego jounina +1
wtedy można osiągnąć celność 100% bo trenowac już nie można...

tomek-kun - 2009-05-30 15:14:57

Wpadłem na pewien pomysł...a mianowicie chciałbym wprowadzić coś takiego jak talent shinobiego...Polegało by to na tym że np w ciągu 10 dni...obecność nasza na stronie musi wynosić odpowiednią liczbę godzin...im większa liczba tym większy talent. Co się z tym wiąże?
-łatwiejsze opanowywanie technik umiejętności
-podnoszenie statystyk
-szybsza regeneracja ran i chk
-gdy skończy nam się chk jesteśmy bardziej niebezpieczni niż przeciwnik z mniejszym talentem, będąc w takiej samej sytuacji
-o dodatkowych aspektach będzie decydował sędzia

Ma to m.in zachęcić graczy do częstszego przebywania na forum...Co myślicie?

Varnard - 2009-05-30 15:20:39

nie jest to zły pomysł tylko czy jest wykonalny?

Maqa - 2009-05-30 15:23:32

Mnie pomysł się podoba . Mimo iż jest nas mało myślę, że może to rzeczywiście nieco podniesie statystyki liczby osób często przebywających na forum . :p
A czemu niewykonalny . ?

tomek-kun - 2009-05-30 15:35:05

dlaczego myślisz ze nie wykonalny?

Anakamaru - 2010-01-18 18:43:30

Sądzę że przy technikach powinny być wymagania typu zużycie czakry ( średnie ) i wymagane atrybuty ( również przy klanowych )

tomek-kun - 2010-02-05 12:59:09

Zużycie chk występuje przy technikach. Co nie znaczy że czasem nie tracimy jej więcej. Gdyby podać wymagane atrybuty wtedy wszystkie treningi w których bierzemy udział były by udane. To zepsułoby grę. Takie jest moje zdanie

Paszyn - 2010-06-19 15:51:28

Jak wiesz Tomek ostatnio strasznie nakręciłem się na machanie mieczem, xD w związku z tym wpadłem na pomysł. Otóż pomyślałem, że można by wprowadzić nowy atut: Gujutsu (sztuka władania bronią). Wiem, że odpowiada temu Walka w zwarciu(a przynajmniej tak mi się wydaje) ale chodzi mi o to, że np. jedna osoba od początku używała katany, a druga nawet nie myślała o tym aby kupić miecz. Obie rozwijały walkę w zwarciu (no bo kunaia muszą używać) i mają na tym samym poziomie. Załóżmy, że te dwie postacie się spotkały i wybuchła między nimi walka i czemu niby ta pierwsza osoba od początku używajać katany ma przegrać z drugą, która skupiła się także na rozwoju np. Genjutsu i tym właśnie ją pokonała?! (taki przykład z dupy ale jakoś innego wymyślić nie mogłem) Co o tym myślicie?

tomek-kun - 2010-06-19 15:59:16

Jest specjalizacja walka mieczem. Ale jeśli chcesz swoją jakąś wyjątkową, to wstaw do tworzenia. Jesteś chunninem....

Yatsuro - 2014-06-28 00:16:38

   Dość spora zmiana, która jednak, moim zdaniem, wpłynie pozytywnie na rozgrywkę. Chodzi o zmianę systemu kart postaci z "sygnaturowego" na wątkowy. Prosta sprawa - każdy gracz tworzy własny wątek (najlepiej by został utworzony nowy dział, w którym będą się znajdowały karty), zatytułowany jego nick'iem, do którego wrzuca KP, miast, jak teraz, do sygnatury. Na koniec, gracz umieszcza w sygnie link do wątku z kartą.

W czym taki system jest lepszy?

- Skracają się długości stron, gdyż sygnatury są kilkanaście/dziesiąt razy krótsze;
- Możliwość ukrywania statystyk/jutsu/przedmiotów pod tagiem hide (!);
- W postach karty postaci są łatwiejsze w edycji, dochodzi możliwość podglądu itp;

   Rozpoczynam debatę!

Asashi-kun - 2014-06-28 15:08:04

Jeśli chodzi o ukrywanie jutsu to u nas raczej i tak rzadko są walki gracz na gracza. Przeważnie sędzia prowadzący misje sam wymyśla przeciwników. Jeśli chodzi o karty to w sumie długie sygny mi jakoś specjalnie nie przeszkadzają. Chyba że od Tomka to na pewno :D. Dlatego w sumie nie mam zdania na ten temat. Jeśli ktoś się jeszcze opowie za, to w sumie czemu tego nie zmienić?
Jeśli chodzi o podgląd to w sygnie pod postem masz wydaje mi się łatwiejszy. Wystarczy że popatrzysz na swój poprzedni post.

Paszyn - 2014-06-28 15:43:54

Dla mnie to jest spoko. Tylko nie ma sensu chować statystyk itp. Bo i tak walki gracz vs gracz właściwie tu nie występują. Chociaż mi się podobało to, że zawsze można było na szybkiego zajrzeć do kart. A jedyna karta, to rzeczywiście Tomka, która przeszkadza :P

tomek-kun - 2014-06-28 16:08:58

Dzięki za wasze dobre słowo i tak już ją skróciłem i nadal pracuje nad kolejnymi poprawkami...
W sumie wolałbym widzieć swoją kartę. Po tej przerwie jaką mieliśmy w grze, mam problem z zapamiętaniem technik...

przegrywanie kaset vhs,hi8,minidv,betacam,magnetof www.ehotelsreviews.com