Admin
Jako że nie ma technik do tego doujutsu postanowiłem wstawić te istniejące z wymaganiami
Banshō Ten'in- Jest to przyciągnięcie przedmiotu i ciała przeciwnika do siebie. Przeciwnikowi bardzo ciężko jest zareagować. Można nazwać to nagięciem grawitacji. Można przyciągnąć do siebie więcej osób naraz. Przez okres trwania techniki czyli 5 s ofiara ma problem z wykonaniem innego jutsu. Poprzez silne przyciąganie jest to po postu utrudnione... Powiedzmy że technika działa na osoby oddalone maksimum 10 m od autora jutsu. Żeby tego nie koksować za bardzo.
1000-2000 chk za czas trwania przyciągania. Im więcej czhk tym przyciąganie jest szybsze
Potem przez 2 tury autor jutsu nie może użyć go ponownie. W anime było chyba 5 sekund. No, ale nie jestem pewien zresztą nie ważne
Nin 90
Shinra Tensei- Użytkownik jest w stanie odepchnąć od siebie część ataków i praktycznie każdy przedmiot czy broń i oczywiście przeciwników. (Technika pozwala na dużo więcej. Jednak na razie skupiam się tylko na podstawowych możliwościach techniki). Siła odepchnięcia zależy od użytkownika
500 - 2500 chk siła odepchnięcia
Nin 90
Rikudou no jutsu- Pozwala na wykorzystywanie technik 6 ścieżek Paina. Wszyscy chyba je znamy. Więc wstawię wymagania.
Nin96
1.Tendo- już jest opisane
2.Shuradō która pozwala na używanie zmechanizowanych kończyn, broni i zbroi
a)Honō no ya misairu: wystrzelenie z wnętrza dłoni kilku bardzo silnych pocisków. Z których jeden jest zdolny zniszczyć nawet cały budynek i pokonać nawet kilku przeciwników...
Jeden Pocisk- 500 chk
b)Kaiwan no Hiya- wystrzeleniu dłoni używając napędu rakietowego jak w poprzedniej technice. Chk w ręcę działa jak magnes i powraca do właściciela...
200 chk
c)Shura no Kō- technika która pozwala na wystrzelenie z głowy lub lewej ręki potężnego pocisku który potrafi zdewastować dość spory teren(może być użytta tylko w momencie kontrolowania innego ciała za pomocą prętów)
1000 chk
3. Ningendo: która pozwala na usuwanie ludzkiej duszy i czytanie w myślach
a)Kyūkon no Jutsu: umożliwia użytkownikowi dowiedzenia się wszystkiego co wie jego cel, poprzez położenie na nim ręki. Gdy to nastąpi, dusza celu zostaje wyciągnięta z jego ciała, zabijając go. Ponieważ ta technika kończy się śmiercią celu, nie nadaje się do stosowania na zakładnikach, którzy są wartościowi, gdy żyją.
250 -1000 zależy od potencjału Shinobi na którym tego używamy (decyduje sędzia)
4.Chikushōdō która pozwala użytkownikowi na przyzwanie wielu kreatur
a)przyzwania
-Wielki Wiertłodzioby Ptak opis --> http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Wielki_ … zioby_Ptak
-Wielki Wielogłowy Pies opis --> http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Wielki_ … 82owy_Pies
-Wielki Wężoogonowy Kameleon --> http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Wielki_ … y_Kameleon
-Wielka PAnda --> http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Wielka_Panda
-Wielki Wół --> http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Wielki_W%C3%B3%C5%82
-Wielki Nosorożec --> http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Wielki_Nosoro%C5%BCec
-Wielki Skorupiak -->http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Wielki_Skorupiak
-Wielki Parecznik ---> http://pl.naruto.wikia.com/wiki/Wielki_Parecznik
Za każde przyzwanie 500 chk(U nas za giganta jest bodaj 150)
5.Gakidō która pozwala użytkownikowi absorbować chakre, wliczając w to większość ninjutsu.
Fūjutsu Kyūin: wysokie zaawansowane jutsu zdolne do pochłaniania chk z ataków za pomocą Ninjutsu. Pochłaniana chk wzmacnia chk używającego(Decyduje sędzia)
500 - 1200( zależy od siły techniki którą pochłaniamy).
6. Jigokudō która umożliwia przyzwanie i kontrolowanie Króla Piekieł. Jest w stanie przywracać do życia.
-Przyzwanie 1000
Przywrócenie do życia od 1000 do 3000(zależy od klasy Shinobiego. Decyduje sędzia)
Chibaku Tensei- Stworzenie czarnej kuli która wypuszczona w powietrze zaczyna wszystko do siebie przyciągać. Oprócz oczywiście twórcy techniki. Siłą przyciągania i długość zależy od wielkości kuli jaką stworzymy.
Najmniejsza kula- 3500 chk
Mała kula 5000 chk
Nin 93
Ostatnio edytowany przez Asashi-kun (2014-06-15 15:24:35)
Offline
Zmień że Banshou Tennin trudno uniknąć i obronić się przed tym i wstaw jeszcze wymagania do 6 ścieżek Paina i ja jestem za. W końcu to nie wymyślone jutsu tylko takie z anime... Brakuje ci tu kilku technik miedzy innymi 7 ścieżki. Ale to już twoja wola:)
Offline
Moderator
Banshō Ten'in:
"Przez okres trwania techniki czyli 5 s ofiara nie jest w stanie wykonać żadnego innego jutsu."
Szukałem potwierdzenia tego, ale nie byłem w stanie znaleźć. W anime/mandze nikt nawet nie próbował, co jednak nie oznacza, że nie jest to możliwe.
Myślę, że działało zaskoczenie, stąd brak jakichkolwiek prób obrony, natomiast z opisu działania techniki (czyli manipulacji grawitacją) nie wynika nic co wspierało by teorię o blokowaniu technik.
Shinra Tensei:
Tutaj też - o ile dobrze pamiętam - była pięciosekundowa luka przed możliwością ponownego użycia. Dodatkowo przypominam, że używanie go na olbrzymią skalę, skracało życie Nagato.
Rikudou no jutsu:
Ok. (Overpower w cholerę, ale fajnie będzie to tutaj zobaczyć)
Chibaku Tensei:
Ok.
Offline
Banshou: No 5 s to bardzo mało a on dał 2 tury więc chyba w porządku. Użycie techniki podczas przyciągania jest bardzo trudne. Kiedy cię coś wciąga ciężko coś zrobić. Także tak jak napisałem zmieniłbym na bardzo trudne.
Rikudou no jutsu: Overpower? Coż, tak samo mozna powiedzieć o twoich atakach na tenketsu. Praktycznie jednym atakiem możesz zablokować możliwość używania przez przeciwnika chk.
Shinra tensei jak juz mowilem przy kazdej z technik 5 s przerwy. Czyli te dwie tury. Wydaje mi się że po prostu zapomnial to napisac.
Jeśli chodzi o Shinra tensei to użycie jego pełnego potencjału skracało życie Nagato. Czyli Shinra tensei w wersji która zniszczył Konohe...Tutaj nie ma o tym wzmianki.
Więc podsumowując.
Moim zdaniem. Rikdou wstaw wymagania do umiejętności kazdej postaci której chcesz używac. Shinra za z przerwą 2 tury i też mi się wydaje że można za pomocą tego odbijać techniki. Trzeba to jeszcze sprawdzić. Banshou tennin jestem na za. Jeśli zmienisz że technika jest do powstrzymania ale ciężko sobie z nią poradzić. Tyle z mojej strony.
Offline
1. Zgadzam się z Bartkiem. Moim zdaniem można używać technik. 2 tury git. Jestem za.
2. Jestem za.
3. Koooozak. Też z chęcią zobaczę. Za.
4. Z tego co pamiętam, to ta technika jest uważana w Naruto za jakąś super ekstra. Mam nadzieję, że za największą kulę chakry będzie w chuj dużo potrzeba. Tak to za.
Imię: Kenji
Wiek: 18
Wioska: Liść
Klan: Sabataya
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Chunin
Nauczyciel: -=-
Uczeń: -=-
Poziom: 21
HP: 1500/1600
Czakra: 1050/2400
Exp: 14500/15000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: -=-
Wygląd: Czarne włosy, Czerwone oczy, 190 cm wzrostu, Niebieska bluza i czarne krótkie spodenki. Pieczęć na zewnętrznej części dłoni, która pojawiła się po podpisaniu paktu z Derflingerem.
Historia: Wychował sie w normalnej rodzinie, która przeniosła się do Konohy gdy był mały. Jego ojciec został zastępcą lidera Anbu, natomiast matka pracuje jako Jounin.
Atrybuty:
Siła: 77
Szybkość: 78
Czakra: 88
Zręczność: 73
Wytrzymałość: 26
Celność: 30%
Walka w zwarciu: 40%
Kondycja: 100%
Atuty:
Ninjutsu: 37
TaiJutsu: 9
GenJutsu: 17
Strój: Kabura na pośladek, Kabura na nogę, metalowy ochraniacz Konohy, Kamizelka Chunina Konhoy
Ekwipunek: Mapa Konohy, 3x Kunai, 8x Mały Shuriken, 1x notka wybuchowa, 3x bomba dymna, Wachlarz duży ciężki waga 20 kg. Stan: bardzo dobry. Rozkładany na 3 spusty. Zawieszony na plecach miecz dwuręczny - Derflinger.
Poziom pojemności: 17/25
Fundusz: 643
Element: Suiton, Fuuton, Katon
Kekke Genkai(nazwa): Tsuujitengan I,II (30,60/aktywacja; 20,40/tura)
Techniki:
Ninjutsu: Suimen Hokou no Gyou (20) Fukumi Hari (20) Kinobori no Jutsu (10) Kawarimi no Jutsu (30) Kage Bunshin no Jutsu (20) Hari Jizou (40) Nan Kaizou (55) Shunshin no Jutsu
Genjutsu: Henge no Jutsu (20) Bunshin no Jutsu (10/kopię) Kai (30) Kokohi no Jutsu
Taijutsu:
Fuuton: Doku Kiri (20) Kaze no Yaiba(20) Daikamitachi no Jutsu(50) Kamaitachi(30)
Poziom opanowania elementu: 3
Suiton: Suikoudan no Jutsu (30) Kirigakure no Jutsu(80/60 jeżeli w pobliżu jest woda)
Poziom opanowania elementu: 3
Katon: Shoukkakyu no Jutsu (20) Goukakyuu no Jutsu (50) Housenka no Jutsu (15/kula)
Poziom opanowania elementu: 2
Klanowe: Sabataya Kirigakure no Jutsu I(10/tura) II(100akt/50tura) Kirikouken no Jutsu(300akt/100tura)
Derflinger: Walka mieczem poziom 3, Telepatia z mieczem 50% opanowania (+30 siły +30 szbk+ 20% walka w zwarciu +30 zręczności +5 wytrzymałości koszt chakry za włączanie trybu 150 za turę 50)
Misje:
D - 8
C - 4
B - 0
A - 0
S - 0
Offline
1. Nadal będę się upierał przy tym że Pain potrafił powstrzymywać odpychaniem, techniki...Przypominam że to naginanie grawitacji...
Za największą nie wiadomo bo nie wstawił. Na ten moment jest moim zdaniem za wcześnie. Niech trochę poużywa Rinengana
Offline
Moderator
Nikt się z Tobą nie sprzecza Tomek
Shinra Tensei może odpychać techniki, to prawda. http://www.youtube.com/watch?v=rzfZxtT4gsg
Offline
Czyli mam dobrą pamięć:D
Offline
Admin
Zróbmy że odpycha techniki niektóre(czyli jakieś słąbsze) a o reszcie decyduje sędzia i tyle...
Zaraz pozmieniam i oceńcie jeszcze raz...
(Tomek a ty skąd masz Shinra Tensei w karcie? Skopiowałeś to tym nowym sharinganem? )
Offline
Nie chce mi się czytać całego, ale tak pobieżnie widzę że zmieniłeś tak jak się umawialiśmy. Usunąłeś chk za ścieżki a dodałeś za techniki. Prawidłowo bo tak to traciłbyś moim zdaniem nawet za dużo. Jestem ZA.
Offline
Moderator
Bez zastrzeżeń z mojej strony.
Offline
Czyli głoś większości jest...Zaakceptowane. (Możesz Olo odpisać w misji. Chyba że jeszcze chcesz coś zrobić w Wiosce...Kogoś zabić albo powiesić:D)
Offline
Admin
Dziękuje bardzo (Zaraz odpiszę. Musiałem zejść z kompa po czytaniu na temat tego Rinengana. Już prawie wszystko wiem)
Jeśli chodzi o tą mgłę to Rinengan mógłby mieć problemy. Ponieważ Pain walcząc z Naruto gubił się gdy blondyn wzniecił dużo kurzu. Aczkolwiek nie były to jakieś straszne problemy...
Offline