Ogłoszenie

Zapraszamy do gry. Można grać każdym klanem. W razie pytań proszę o kontakt przez prywatną wiadomość bądź na chatboxie.

  • Index
  •  » MISJE
  •  » Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

#1 2008-02-05 18:36:52

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Stoisz przed biurkiem, za którym siedzi rada na czele z Hokage. Udzielają ci instrukcji: - Twoim zadaniem jest rozniesienie rachunków za wodę do domostw w całej wschodniej części wioski. Rachunki znajdują się w tych pudłach. - Hokage wskazał na leżące w kącie pudełka. - Do dzieła...


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#2 2008-02-05 18:38:45

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

biorę pudełka z rachunkami i szybko biegnę do wschodniej części wioski...


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#3 2008-02-05 18:42:57

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Nie dałeś rady pobiec, bo pudełek jest dużo. Jednak dzieciaków bawiących pod kwaterą nic nie obciąża. Jeden z nich o mało w ciebie nie wleciał i upuściłeś dwa pudełka...


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#4 2008-02-05 18:59:43

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Krzyczę do dzieciaków że mam ważną misje do spełnienia i żeby nie wchodziły mi w drogę. jeżeli z pudełek wysypały sie jakieś papiery to zbieram je i ide szybko rozglądając sie czy nikogo przed sobą nie mam.


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#5 2008-02-05 22:32:02

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Wszystko idzie na razie gładko. Rozniosłeś 20%.


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#6 2008-02-06 09:22:16

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

idę dalej...


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#7 2008-02-06 11:03:31

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Rozniosłeś 50%. Dotarłeś do pewnej posiadłości, ale domownicy gdzieś wyszli w dodatku na podwórku szczekają dwa wielkie pitbule


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#8 2008-02-06 11:10:44

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

jeśli jest skrzynka na listy to wrzucam tam rachunek jeżeli nie to idę do pobliskiego sklepu i kupuje jakąś karmę dla psów rzucam pitbullom a kiedy one jedzą wtykam rachunek w drzwi...


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#9 2008-02-06 12:00:16

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Za karmę zapłaciłeś 50 ryo(odpisz sobie). Pieski sie najadły ale jak się odwróciłeś żeby wyjść to już na ciebie czekały przy bramie, warcząc złowieszczo ...


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#10 2008-02-06 12:09:01

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

jeśli zostało mi jeszcze trochę karmy to rzucam na bok jesli ie biore do ręki cokolwiek i rzucam psom krzycząc aport!, a sam wychodzę zamykając bramę


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#11 2008-02-06 12:29:55

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Karmy już nie masz, a psy słuchają tylko swojego pana. Jeden z nich ugryzł cię w nogę.

-20 HP


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#12 2008-02-06 12:31:02

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

próbuje im uciec przeskakując przez płot...


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#13 2008-02-06 12:50:55

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Ogrodzenie jest dość wysokie a ty trzymasz jeszcze dwa pudła. Jeden z psów ciągnie cię za nogawkę.


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#14 2008-02-06 12:57:37

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

przerzucam pudełka przez ogrodzenie włam pomocy wyciągam kunai i odcinam nogawkę za którą trzyma pies. próbuję uciec  przez bramę tak aby psy nie uciekły...


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#15 2008-02-06 13:13:09

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Udaje ci się przeskoczyć, ale zawadziłeś o ostry koniec bramy. Ruszasz w dalszą drogę...

- 30 HP


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#16 2008-02-06 13:58:02

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

biorę pudełka i idę dalej...


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#17 2008-02-06 14:24:59

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

75%


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 

#18 2008-02-06 14:26:21

shikamaru

Student Akademii

Zarejestrowany: 2008-02-01
Posty: 34
Punktów :   

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

idę i rozdaję rachunki dalej


Imię:Shikamaru Nara
Wiek:15
Wioska:Konoha
Klan:Nara
Ranga:Student Akademi
Poziom: 2
HP:300
Czakra:300
Exp: 405
Bramy:
Demon:
Drużyna:
Wygląd:Shikamaru ma czarne włosy związane w kitkę. Nosi granatowe spodnie i koszulkę na którą zakłada kamizelkę Konohy
Historia: Shikamaru jest dzieciakiem, lubiącym przesiedzieć większość wolnego czasu i pogadać na różne tematy. Jest dobrym strategiem, co można zauważyć podczas różnych walk. Z tego powodu jeszcze nigdy nie przegrał walki.
Atrybuty:
Siła:2
Szybkość:3
Czakra:4
Zręczność:3

Atuty:

Ninjutsu:3
TaiJutsu:0
GenJutsu:3

Kekkei Genkai:

Element: doton katon
Kekke Genkai(nazwa):

Strój:kabura na pośladek
Ekwipunek:5x kunai 10x shuriken mały 2xkastet 1xnotka wybuchowa
Poziom pojemności: 8/15
Fundusz:175

Techniki:
Ninjutsu-
Genjutsu-hange no jutsu
Taijutsu-

Misje:
D -2
C -
B -
A -
S -

Offline

 

#19 2008-02-06 14:41:31

Akihito

Jounin

Zarejestrowany: 2007-12-03
Posty: 1330
Punktów :   10 

Re: Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru

Dobrze udało ci się rozdać wszystkie rachunki. Hokage jest zadowolony.

Misja zakończona
+ 185exp, +200 ryo


Imię: Akihito
Wiek: 21
Wioska: Konoha Gakure
Klan: Hyuuga
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Jounin
Nauczyciele: Hatake Kakashi
Uczniowie: Drużyna nr 3: Hiashi Hyuga, Maqa, Hisashi.
Poziom: 32
HP: 1135/4600
Czakra: 4385/6900
Exp: 33800/35000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: Drużyna 2: Akihito(dowódca), Yōkai, Okami_Bastian(zaginiony)
Wygląd: Akihito ma długie błękitne włosy i jak każdy członek klanu Hyuga białe oczy. Ma dwa znaki szczególne, a mianowicie po wewnętrznej stronie prawej dłoni widnieje znak "Mizu" oznaczający "Woda", natomiast na lewej znak "Koori" oznaczający "Lód".

http://public2.tektek.org/img/av/0807/d05/1246/e41d36.png


Historia: Po ataku Kyuubi'ego na Konohę, zaginął mały chłopczyk z klanu Hyuuga. Nazywał się Akihito. Płacz dziecka usłyszał pewien drwal i postanowił go przygarnąć. Przez wiele lat Akihito wychowywał się w malutkiej wiosce w Kraju Ognia pod opieką swoich przybranych rodziców. Gdy skończył 8 lat zainteresował go jego oryginalny wygląd, a przede wszystkim kolor oczu (a właściwie jego brak). W końcu dowiedział się, że został adoptowany i skąd tak naprawdę pochodzi. Nie chciał jednak opuszczać swojego opiekuna i nadal pomagał mu w dbaniu o gospodarstwo. Kiedy ukończył 18 lat poczuł nagle wielką moc przepływającą przez jego ciało i postanowił wyruszyć do Konohy by zbadać swoje korzenie (dowiedział się, że jego ojciec wyruszył 10 lat temu w podróż do Kraju Demona i słuch po nim zaginął) i przy okazji zostać potężnym shinobi.
Pewnego dnia, podczas misji dostał od umierającego człowieka zwój 'Paktu z Sokołami', natomiast po zdanym egzaminie na Jounina otrzymał prezent od swojego przybranego ojca - miecz "Srebrzysty Sokół". Kilka dni później postanowił opanować kolejny żywioł - ognia - i spotkał Jounina o imieniu Hatake Kakashi, który nadzorował jego trening...

Atrybuty:

Siła: 82
Szybkość: 83
Czakra: 94
Zręczność: 64

Celność: 80%
Walka w starciu: 78%

Atuty:

Ninjutsu: 43
TaiJutsu: 28
GenJutsu: 25
Kekkei Genkai (poziom opanowania): 3

Element: Raiton, Suiton, Fuuton, Katon
Kekkei Genkai: Byakugan [poziom III](50 chkr/włączenie, 10/"zoom")

Strój: 2x Kabura na nogę, 2x Kabura na pośladek, 1x Plecak, Rękawice z ochraniaczem, 1x Opaska Konohy, 1x Pełny ochraniacz Konohy, 2x Ochraniacz na rękę, 2x Ochraniacz na nogę, 1x Kamizelka Wioski Ukrytego Liścia, 1x Kamizelka Jounina Wioski Ukrytego Liścia.
Ekwipunek: 3x Kunai, 14x Mały Shuriken, 4x Średni Shuriken, 2x Shuriken Demonicznego Wiatru, 1x Jabłko, 3x Notka Wybuchowa, 4x Notka Świetlna, 2x Notka Hiraishin, 1x Bomba dymna, 3x Bomba trująca, 3x Antidotum, 1x Katana, 1x Linka stalowa (100 m), 20x Zatrute Igły, 1x Wachlarz, 1x Zwój 'Paktu z Sokołami', 2x Bezprzewodowe urządzenie nadawczo-odbiorcze, 1x Miecz "Srebrzysty Sokół" (zwiększa moc elementu Fuuton), 2x Zwykły pusty zwój (mały), 1x Neonowa latarka, 1x Mały zwój z bronią [7x Kunai, 30x Shuriken (mały)].
Poziom pojemności: 37/90
Fundusz: 7585 Ryo

Techniki: Bunshin no Jutsu(10 chkr), Henge no Jutsu(20 chkr), Nemuri(15 chkr), Gouken, Kawarimi no Jutsu(30 chkr), Shunshin no Jutsu(10 chkr), Kai(30 chkr), Konoha Repuu(5 chkr), Konoha Senpuu(5 chkr), Kage Shuriken no Jutsu(20 chkr), Kage Bunshin no Jutsu(20 chkr), Fakumi Hari(20 chkr), Jubaku Satsu(75 chkr), Karuto no Tayori(10/20/30/40/50 chkr), Kokohi no Jutsu(40 chkr), Suimen Hokou no Gyou(20 chkr), Kuchiyose no Jutsu(20/mały, 30/średni, 50/duży, 80/wielki, 120/kolosalny), Meisai Gakure no Jutsu(50/10 chkr), Kori Shinchuu no Jutsu(80 chkr), Kinobori no Jutsu(10 chkr), Utsusemi no Jutsu(60 chkr), Hiraishin no Jutsu(60chkr).

Techniki Raiton: Raikyuu no Jutsu(40 chkr), Raigeki no Yoroi(60 chkr), Byakurai(65 chkr), Rairyuu no Tsumaki(140 chkr, 70 chkr/podczas burzy), Hiraishin(75 chkr).
Techniki Suiton: Suikoudan no Jutsu(30 chkr), Suiryuudan no Jutsu(60 chkr), Daibakufu no Jutsu(80 chkr), Kirigakure no Jutsu(80 chkr, 60 chkr/jeśli w otoczeniu jest woda), Mizu Bunshin no Jutsu(35 chkr), Suijinheki(70 chkr), Hahonryuu(150chkr), Ja no Kuchi(65 chkr).
Techniki Fuuton: Doku Kiri(10 chkr), Fuusaji(20 chkr), Kamaitachi(30 chkr), Daikamaitachi no Jutsu(50 chkr), Mugen Sajin Daitoppa(100 chkr), Hanachiri Mai(110 chkr).
Techniki Katon: Housenka no Jutsu(15 chkr/kulę), Shoukkakyu no Jutsu(20 chkr), Goukakyuu no Jutsu(50 chkr), Ryuuka no Jutsu(60 chkr).
Techniki klanowe: Jyuken(15 chkr/cała walka, lub do przejścia w inny styl), Hakkeshou: Kaiten(50 chkr), Harichakra(10 chkr/cios), Hakke Rokujuuyonshou(80 chkr/atak), Hakke Kuushou(70 chkr/atak).
Techniki pieczętujące: Fuujin: Suntetsu no Sukurouru Ounatsu(30 chkr).

Imię: Meitaka (szpiegowski - mały)
HP: 250/250
Czakra: 250/250
Techniki: Kansatsugan poziom I(40 chkr), Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Kuuyutaka (transportowy - duży)
HP: 900/900
Czakra: 750/900
Techniki: Hikari no Hayasa(50 chkr).

Imię: Touitaka (walczący - kolosalny)
HP: 1400/1400
Czakra: 1300/1300
Techniki: Ichijin no Kaze(150 chkr).



Misje:
D - 8
C - 4
B - 3
A - 2
S - 0

Offline

 
  • Index
  •  » MISJE
  •  » Konoha-Gakure - misja rangi D dla shikamaru
By Varnard Toplista Naruto - Power of ninja TopLista Naj Stron ANIME I MANGI .: ANIME TOP100 :. TOP LISTA NARUTO ! ZAPRASZAMY WSZYSTKIE STRONY !
Rangi: Mieszkaniec Wioski, Student Akademii, Gennin, Chunnin, Jounin, ANBU, Legendarny Jounin, Moderator, Admin

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Oława UbytovĂĄnĂ­ Choeng Mon plĂĄĹž przegrywanie vhs. Tawali Leisure & Dive Resort www