ja też nie mam nic przeciwko
Sumitsuke Shintsuu
Offline
W jakim sensie? Co poziom +1?
Offline
powiedzmy...
Offline
Ok, ale pod warunkiem, że nie będzie można ich trenować dodatkowo w sali treningowej.
Offline
no w sumie to racja bo gennin może wytrenować je do 100%...więc ja jetem za będziemy się trochę wolniej rozwijać przez to będzie ciekawiej...
Offline
pozdro i fajny pomysł tylko że może co range tez będzie wzrastać np.
Po egzamie na Gennina +1
Po egzaminie na chunnina +1
PO egzaminie Jounina +1
Po zostaniu Anbu +1
Od Specialnego jounina +1
wtedy można osiągnąć celność 100% bo trenowac już nie można...
Ostatnio edytowany przez Saturo (2008-11-27 15:03:25)
Offline
Wpadłem na pewien pomysł...a mianowicie chciałbym wprowadzić coś takiego jak talent shinobiego...Polegało by to na tym że np w ciągu 10 dni...obecność nasza na stronie musi wynosić odpowiednią liczbę godzin...im większa liczba tym większy talent. Co się z tym wiąże?
-łatwiejsze opanowywanie technik umiejętności
-podnoszenie statystyk
-szybsza regeneracja ran i chk
-gdy skończy nam się chk jesteśmy bardziej niebezpieczni niż przeciwnik z mniejszym talentem, będąc w takiej samej sytuacji
-o dodatkowych aspektach będzie decydował sędzia
Ma to m.in zachęcić graczy do częstszego przebywania na forum...Co myślicie?
Offline
nie jest to zły pomysł tylko czy jest wykonalny?
Sumitsuke Shintsuu
Offline
Mnie pomysł się podoba . Mimo iż jest nas mało myślę, że może to rzeczywiście nieco podniesie statystyki liczby osób często przebywających na forum .
A czemu niewykonalny . ?
Ostatnio edytowany przez Maqa (2009-05-30 15:24:07)
Offline
dlaczego myślisz ze nie wykonalny?
Offline
Sądzę że przy technikach powinny być wymagania typu zużycie czakry ( średnie ) i wymagane atrybuty ( również przy klanowych )
Offline
Zużycie chk występuje przy technikach. Co nie znaczy że czasem nie tracimy jej więcej. Gdyby podać wymagane atrybuty wtedy wszystkie treningi w których bierzemy udział były by udane. To zepsułoby grę. Takie jest moje zdanie
Offline
Jak wiesz Tomek ostatnio strasznie nakręciłem się na machanie mieczem, xD w związku z tym wpadłem na pomysł. Otóż pomyślałem, że można by wprowadzić nowy atut: Gujutsu (sztuka władania bronią). Wiem, że odpowiada temu Walka w zwarciu(a przynajmniej tak mi się wydaje) ale chodzi mi o to, że np. jedna osoba od początku używała katany, a druga nawet nie myślała o tym aby kupić miecz. Obie rozwijały walkę w zwarciu (no bo kunaia muszą używać) i mają na tym samym poziomie. Załóżmy, że te dwie postacie się spotkały i wybuchła między nimi walka i czemu niby ta pierwsza osoba od początku używajać katany ma przegrać z drugą, która skupiła się także na rozwoju np. Genjutsu i tym właśnie ją pokonała?! (taki przykład z dupy ale jakoś innego wymyślić nie mogłem) Co o tym myślicie?
Imię: Kenji
Wiek: 18
Wioska: Liść
Klan: Sabataya
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Chunin
Nauczyciel: -=-
Uczeń: -=-
Poziom: 21
HP: 1500/1600
Czakra: 1050/2400
Exp: 14500/15000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: -=-
Wygląd: Czarne włosy, Czerwone oczy, 190 cm wzrostu, Niebieska bluza i czarne krótkie spodenki. Pieczęć na zewnętrznej części dłoni, która pojawiła się po podpisaniu paktu z Derflingerem.
Historia: Wychował sie w normalnej rodzinie, która przeniosła się do Konohy gdy był mały. Jego ojciec został zastępcą lidera Anbu, natomiast matka pracuje jako Jounin.
Atrybuty:
Siła: 77
Szybkość: 78
Czakra: 88
Zręczność: 73
Wytrzymałość: 26
Celność: 30%
Walka w zwarciu: 40%
Kondycja: 100%
Atuty:
Ninjutsu: 37
TaiJutsu: 9
GenJutsu: 17
Strój: Kabura na pośladek, Kabura na nogę, metalowy ochraniacz Konohy, Kamizelka Chunina Konhoy
Ekwipunek: Mapa Konohy, 3x Kunai, 8x Mały Shuriken, 1x notka wybuchowa, 3x bomba dymna, Wachlarz duży ciężki waga 20 kg. Stan: bardzo dobry. Rozkładany na 3 spusty. Zawieszony na plecach miecz dwuręczny - Derflinger.
Poziom pojemności: 17/25
Fundusz: 643
Element: Suiton, Fuuton, Katon
Kekke Genkai(nazwa): Tsuujitengan I,II (30,60/aktywacja; 20,40/tura)
Techniki:
Ninjutsu: Suimen Hokou no Gyou (20) Fukumi Hari (20) Kinobori no Jutsu (10) Kawarimi no Jutsu (30) Kage Bunshin no Jutsu (20) Hari Jizou (40) Nan Kaizou (55) Shunshin no Jutsu
Genjutsu: Henge no Jutsu (20) Bunshin no Jutsu (10/kopię) Kai (30) Kokohi no Jutsu
Taijutsu:
Fuuton: Doku Kiri (20) Kaze no Yaiba(20) Daikamitachi no Jutsu(50) Kamaitachi(30)
Poziom opanowania elementu: 3
Suiton: Suikoudan no Jutsu (30) Kirigakure no Jutsu(80/60 jeżeli w pobliżu jest woda)
Poziom opanowania elementu: 3
Katon: Shoukkakyu no Jutsu (20) Goukakyuu no Jutsu (50) Housenka no Jutsu (15/kula)
Poziom opanowania elementu: 2
Klanowe: Sabataya Kirigakure no Jutsu I(10/tura) II(100akt/50tura) Kirikouken no Jutsu(300akt/100tura)
Derflinger: Walka mieczem poziom 3, Telepatia z mieczem 50% opanowania (+30 siły +30 szbk+ 20% walka w zwarciu +30 zręczności +5 wytrzymałości koszt chakry za włączanie trybu 150 za turę 50)
Misje:
D - 8
C - 4
B - 0
A - 0
S - 0
Offline
Jest specjalizacja walka mieczem. Ale jeśli chcesz swoją jakąś wyjątkową, to wstaw do tworzenia. Jesteś chunninem....
Offline
Dość spora zmiana, która jednak, moim zdaniem, wpłynie pozytywnie na rozgrywkę. Chodzi o zmianę systemu kart postaci z "sygnaturowego" na wątkowy. Prosta sprawa - każdy gracz tworzy własny wątek (najlepiej by został utworzony nowy dział, w którym będą się znajdowały karty), zatytułowany jego nick'iem, do którego wrzuca KP, miast, jak teraz, do sygnatury. Na koniec, gracz umieszcza w sygnie link do wątku z kartą.
W czym taki system jest lepszy?
- Skracają się długości stron, gdyż sygnatury są kilkanaście/dziesiąt razy krótsze;
- Możliwość ukrywania statystyk/jutsu/przedmiotów pod tagiem hide (!);
- W postach karty postaci są łatwiejsze w edycji, dochodzi możliwość podglądu itp;
Rozpoczynam debatę!
Imię:
Yatsuro
Wiek:
16 lat
Wioska:
Kusagakure
Klan:
Tsurugi
Stan cywilny:
-=-
Dzieci:
-=-
Ranga:
Mieszkaniec Wioski
Nauczyciel:
-=-
Uczeń:
-=-
Poziom:
1
HP:
250/250
Chakra:
200/200
Exp:
0/350
Bramy:
-=-
Demon:
-=-
Drużyna:
-=-
Wygląd:
blond-popielate włosy do pasa, opadające na lewe oko; brązowe, wiecznie przymrużone oczy; kanciasta szczęka; wąskie usta; mały, pasujący do twarzy nos; szczupły, niemal chudy; 180cm wzrostu; wyraźne mięśnie brzucha;
Ubiór:
biała koszula; długi do kostek, beżowy płaszcz z wysokim kołnierzem, narzucony na ramiona; wąskie bojówki z śnieżnym kamuflażem; rozwiązane glany, sięgające nieco za połowę łydki;
Historia:
Chłopak wychował się w wiosce ukrytej w trawie, pośród pobratymców z klanu Tsurugi. Jego życie nie było nadzwyczajne, czy specjalnie ekscytujące. Jako, że w kraju panował pokój, Yatsuro nie miał większych zmartwień, niż to, co zje następnego dnia na obiad. Młodzieniec od dziecka trenował pod okiem ojca walkę bronią białą, do której, jak każdy z jego rodziny, miał wrodzony talent. W wieku lat 16, chłopak postanowił wyruszyć w świat, w poszukiwaniu przygody. Była to najwyższa pora, by zapisać się do akademii ninja i poznać parę sztuczek shinobi, które mogą okazać się pomocne w życiu Yatsuro.
Atrybuty
Siła:
1
Szybkość:
3
Czakra:
0
Zręczność:
1
Wytrzymałość:
0
Celność:
30%
Walka w starciu:
30%
Kondycja:
?
Atuty
Ninjutsu:
0
TaiJutsu:
3
GenJutsu:
0
Element:
Fuuton, Raiton
Poziom opanowania elementu:
1
Kekke Genkai:
-=-
Przedmioty
Strój:
-=-
Ekwipunek:
-=-
Poziom pojemności:
0/0
Fundusz:
150 ryo
Techniki:
-=-
Misje
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Offline
Admin
Jeśli chodzi o ukrywanie jutsu to u nas raczej i tak rzadko są walki gracz na gracza. Przeważnie sędzia prowadzący misje sam wymyśla przeciwników. Jeśli chodzi o karty to w sumie długie sygny mi jakoś specjalnie nie przeszkadzają. Chyba że od Tomka to na pewno . Dlatego w sumie nie mam zdania na ten temat. Jeśli ktoś się jeszcze opowie za, to w sumie czemu tego nie zmienić?
Jeśli chodzi o podgląd to w sygnie pod postem masz wydaje mi się łatwiejszy. Wystarczy że popatrzysz na swój poprzedni post.
Online
Dla mnie to jest spoko. Tylko nie ma sensu chować statystyk itp. Bo i tak walki gracz vs gracz właściwie tu nie występują. Chociaż mi się podobało to, że zawsze można było na szybkiego zajrzeć do kart. A jedyna karta, to rzeczywiście Tomka, która przeszkadza
Imię: Kenji
Wiek: 18
Wioska: Liść
Klan: Sabataya
Stan cywilny: -=-
Dzieci: -=-
Ranga: Chunin
Nauczyciel: -=-
Uczeń: -=-
Poziom: 21
HP: 1500/1600
Czakra: 1050/2400
Exp: 14500/15000
Bramy: -=-
Demon: -=-
Drużyna: -=-
Wygląd: Czarne włosy, Czerwone oczy, 190 cm wzrostu, Niebieska bluza i czarne krótkie spodenki. Pieczęć na zewnętrznej części dłoni, która pojawiła się po podpisaniu paktu z Derflingerem.
Historia: Wychował sie w normalnej rodzinie, która przeniosła się do Konohy gdy był mały. Jego ojciec został zastępcą lidera Anbu, natomiast matka pracuje jako Jounin.
Atrybuty:
Siła: 77
Szybkość: 78
Czakra: 88
Zręczność: 73
Wytrzymałość: 26
Celność: 30%
Walka w zwarciu: 40%
Kondycja: 100%
Atuty:
Ninjutsu: 37
TaiJutsu: 9
GenJutsu: 17
Strój: Kabura na pośladek, Kabura na nogę, metalowy ochraniacz Konohy, Kamizelka Chunina Konhoy
Ekwipunek: Mapa Konohy, 3x Kunai, 8x Mały Shuriken, 1x notka wybuchowa, 3x bomba dymna, Wachlarz duży ciężki waga 20 kg. Stan: bardzo dobry. Rozkładany na 3 spusty. Zawieszony na plecach miecz dwuręczny - Derflinger.
Poziom pojemności: 17/25
Fundusz: 643
Element: Suiton, Fuuton, Katon
Kekke Genkai(nazwa): Tsuujitengan I,II (30,60/aktywacja; 20,40/tura)
Techniki:
Ninjutsu: Suimen Hokou no Gyou (20) Fukumi Hari (20) Kinobori no Jutsu (10) Kawarimi no Jutsu (30) Kage Bunshin no Jutsu (20) Hari Jizou (40) Nan Kaizou (55) Shunshin no Jutsu
Genjutsu: Henge no Jutsu (20) Bunshin no Jutsu (10/kopię) Kai (30) Kokohi no Jutsu
Taijutsu:
Fuuton: Doku Kiri (20) Kaze no Yaiba(20) Daikamitachi no Jutsu(50) Kamaitachi(30)
Poziom opanowania elementu: 3
Suiton: Suikoudan no Jutsu (30) Kirigakure no Jutsu(80/60 jeżeli w pobliżu jest woda)
Poziom opanowania elementu: 3
Katon: Shoukkakyu no Jutsu (20) Goukakyuu no Jutsu (50) Housenka no Jutsu (15/kula)
Poziom opanowania elementu: 2
Klanowe: Sabataya Kirigakure no Jutsu I(10/tura) II(100akt/50tura) Kirikouken no Jutsu(300akt/100tura)
Derflinger: Walka mieczem poziom 3, Telepatia z mieczem 50% opanowania (+30 siły +30 szbk+ 20% walka w zwarciu +30 zręczności +5 wytrzymałości koszt chakry za włączanie trybu 150 za turę 50)
Misje:
D - 8
C - 4
B - 0
A - 0
S - 0
Offline
Dzięki za wasze dobre słowo i tak już ją skróciłem i nadal pracuje nad kolejnymi poprawkami...
W sumie wolałbym widzieć swoją kartę. Po tej przerwie jaką mieliśmy w grze, mam problem z zapamiętaniem technik...
Offline